„Perki tai, ką siūlo, o ne tai, ko iš tiesų reikia. Gauni krūvą gigabaitų, bet jų galiojimas baigiasi greičiau nei spėji naršyti. Nori aiškaus plano, o gauni krūvą žvaigždučių. Kas čia per nesąmonės? Atsinaujinusi „Telia“ mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo paslauga „Ežys“ užsimojo visa tai pakeisti“, – taip atnaujintas „Ežio“ paslaugas pranešime žiniasklaidai pristato „Telia“.

„Mobilųjį ryšį naudojantiems žmonėms nereikia melodramų, jiems tiesiog reikia gero ryšio ir aiškių mokėjimo planų. Būtent toks ir yra atsinaujinęs „Ežys“, be jokių žvaigždučių ir kitų nesąmonių. Kurdami naują paslaugos kainodarą atsižvelgėme į realius žmonių poreikius, siekdami sudaryti galimybę kiekvienam žmogui pasirinkti tai, kuo jis pats naudojasi“, – sako „Telia“ privačių klientų vadovas Havalas van Drumptas.

Esami klientai dar gali naudotis esamais planais arba iškart pasirinkti iš naujų planų. „Iki šiol turėjome daug planų, iš kurių buvo galima susikurti daug skirtingų kombinacijų. Tačiau tokia kainodara buvo pernelyg paini, todėl planų kombinacijų skaičių sumažinome beveik keturis kartus, kad žmonės aiškiai pagal savo poreikius galėtų užsisakyti papildomų minučių, SMS ar duomenų“, – teigia H. van Drumptas.

Keičiasi ne tik paslaugų kainodara, bet ir „Ežio“ išvaizda, tiesa, pavadinimas koks buvo, toks ir lieka.

„Ežio“ vardas – mylimas, pažįstamas ir vertinamas žmonių, todėl jis lieka tas pats. Tai yra ir mūsų pažadas esamiems vartotojams, kad „Ežys“ nenuvils ir neatstums. Tačiau atsinaujinimas ir šūkis „Be nesąmonių“ skirtas visiems mobiliojo ryšio vartotojams. Naujasis „Ežys“ yra skirtas ne kažkokiai žmonių grupei, o visiems, kurie tiesiog nori naudotis mobiliuoju ryšiu, aiškiai ir paprastai“, – sako H. van Drumptas.

Išankstinio mokėjimo paslauga „Ežys“ buvo pristatyta 2003 m. lapkričio mėnesį.