„Telia“ kalėdinė kampanija šiandien prasidėjo su skaitmenine, lauko ir radijo reklama bei specialiai jai sukurta internetine svetaine. Reklamos vaizdo klipo premjera visais kanalais numatyta lapkričio 22 dieną. Visi jos pagrindiniai herojai – žmonės su regos negalia.

Kampanijos radijo klipuose prabyla „Telia“ įtraukties ambasadorė, visuomenininkė, radijo laidų vedėja su regos negalia Irma Jokštytė-Stanevičienė. Ji pasakoja kaip mato snaiges, Kalėdų senį ar Kalėdų eglę. Skaitmeninėje reklamoje kalėdiniai vizualai pateikti taip, kaip juos matytų žmonės su skirtingomis regos negaliomis – glaukoma, katarakta ir kitomis. Miestų reklaminiuose stenduose žmonės matys ir kitą „Telia“ įtraukties veidą – gerumo fondo „Ne apie mane“ įkūrėją Ievą Krivickaitę kartu su ją lydinčia kalyte-vedle Fėja.

Ieva Krivickaitė ir fėja

Svarbiausia – pamatyti vieniems kitus

„Telia Lietuvos“ vadovė Giedrė Kaminskaitė-Salters sako, kad ši kalėdinė kampanija – svarbiausia ir didžiausia įmonės reklaminė kampanija per pastaruosius penkerius metus.

„Ši žmonių su negalia įtraukties temai skirta kampanija nėra tik vienkartinė akcija, su ja iš esmės keičiasi visa „Telia Lietuva“. Einame prieinamumo ir įtraukties keliu ir tai padaryti kartu kviečiame visus, bet pirmiausiai pradėti turime nuo savęs“, – sako G. Kaminskaitė-Salters.

Diabetinė retinopatija

G. Kaminskaitė-Salters teigimu, būtent technologijų pagalba visi gali gyventi įdomiau, o kad tai būtų galima patirti nepriklausomai nuo įvairių negalių, pirmiausia reikia vieniems kitus pamatyti.

„Kai atlikome savo įmonės prieinamumo auditą, supratome, kiek daug dar turime nuveikti tam, kad mūsų internetinė svetainė būtų prieinama, kad mūsų salonai būtų pritaikyti žmonėms su judėjimo ir regos negalia, kad žmonės su įvairiomis negaliomis galėtų lengvai įsigyti jiems reikalingas paslaugas. O svarbiausia, mes pamatėme, kaip technologijos gali palengvinti negalią turinčių žmonių gyvenimą“, – dalinasi „Telia Lietuvos“ vadovė.

Geltonosios dėmės degeneracija

Per Kalėdas – dovanų gausa

G. Kaminskaitė-Salters pasakoja, kad pradėdama kalėdinę kampaniją, „Telia“ ne tik pradėjo viso savo verslo transformaciją, darbuotojų mokymus apie negalią, bet ir paruošė kalėdinių dovanų žmonių su regos negalia bendruomenei.

„Nuo gruodžio 1 d. visi Hario Poterio filmai bus prieinami „Telia Play“ platformoje su garsiniu vaizdavimu. Taip pat bendradarbiaudami su Lietuvos audiosensorine biblioteka įgarsinome ir padovanojome 10 knygų vaikams bei jaunimui, kuriomis galės mėgautis visi LAB skaitytojai“, – atskleidžia „Telia“ vadovė.

Vienas iš šventinių veiksmų – ir kvietimas prisijungti prie tarptautinės „Be My Eyes“ mobiliosios programėlės. Programėlė sujungia žmones su regos negalia su matančiais tada, kai jiems reikia papildomų akių, atliekant tam tikrus veiksmus. Programėlė yra prieinama ir lietuvių kalba.

„Prisidėti prie Kalėdų girdint, jaučiant ir liečiant galime visi. Tai galima padaryti per įvairias savanorystes formas – parsisiuntus „Be My Eyes“ programėlę, turint gerą balsą ir dikciją – įgarsinant knygas, dalyvaujant įvairiose Lietuvos aklųjų ir silpnaregių (LASS) veiklose. Kartais reikia labai nedaug ir žmonėms su negalia galime padovanoti išties dideles dovanas“, – apibendrina G. Kaminskaitė-Salters.