„Mūsų pagrindinis tikslas – daryti kitaip, nei įprasta rinkoje. Daug dėmesio skiriame savo klientų pažinimui, jų poreikių išsiaiškinimui, esame tas partneris, kuris girdi ir pasiūlo tai, ko labiausiai reikia verslo klientams“, – sakė Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.

Naujoje operatoriaus reklamoje šmaikščiai perteikiami įsišakniję verslo stereotipai: vaikams atrodo, kad jie yra vadovai ir versle viskas itin paprasta, o draugai mano, jog jiems visada priklauso nuolaida, lyg tai būtų nerašyta taisyklė. Reklaminiame klipe parodomas ir klientų įsitikinimas, kad nėra blogo laiko skambinti, net ir per svarbiausias gyvenimo šventes.

Nors taip žmonės dažniausiai įsivaizduoja verslo kasdienybę, geriausiai apie ją išmano pats verslas. Dėl šios priežasties „Tele2“ siūlo lanksčius pasiūlymus – verslo klientai gali rinktis jiems tinkamiausią išmanųjį pokalbių ir kitų paslaugų planą ir pirmais sutarties metais naudotis neribotais GB. Pasiūlymas galios pasirašius 24 mėn. sutartį.

A. Žilinskaitė teigia, kad apie tai, kas yra puikiai suprantama ir atpažįstama versle, norisi kalbėti šmaikščiai. Reklamoje pasitelktas humoras leidžia būti arčiau kliento ir perteikti itin gerai pažįstamas situacijas.

Kūrybos agentūra - New!

Production House - Idee Fixe

Režisierius Kęstutis Gudavičius