„Stevie Awards 2019“ – jau 16 metus iš eilės rengiami apdovanojimai, dėl visuotinai pripažinto statuso vadinami verslo pasaulio „Oskarais“. Šiemet čia skirtingose kategorijose dėl įvertinimo varžėsi daugiau nei 4 tūkst. organizacijų iš 74 šalių. Viešųjų ryšių kampanijų laimėtojų sąraše be „Tele2“ atsidūrė ir tokios žinomos bendrovės kaip „IBM“, „Mastercard“, „Airbnb“, „GlaxoSmithKline“, „Al Jazeera Media Network“, „Ogilvy“ bei kitos, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Praėjusį rugpjūtį įvykęs tarptinklinio ryšio gedimas tapo viena didžiausių pastarojo dešimtmečio krizių Lietuvos telekomunikacijų sektoriuje – dėl paslaugos tiekėjo atlikto sistemos atnaujinimo, per patį atostogų piką be ryšio liko beveik 40 tūkst. keliaujančių „Tele2“ klientų.

Anot „Tele2“ generalinio direktoriaus Petro Masiulio, krizės visuomet ištinka netikėtai.

„Jų niekas nelaukia, joms pasiruošti sunku ir jų metu niekas negalvoja apie apdovanojimus. Džiaugiamės jį gavę, tačiau krizės savaitgalis buvo daug svarbesnis ne dėl pelnyto įvertinimo, tačiau suteiktų pamokų“, – sakė P. Masiulis.

Nepaisant to, jog gedimas įvyko penktadienį, bendrovė visą savaitgalį nuolat teikė informaciją ir komentavo situaciją klientams bei žiniasklaidai. Po krizės nepraėjus nė savaitei, operatorius visiems nesklandumų dėl gedimo patyrusiems klientams skyrė kompensacijas ir ėmėsi tinklo atnaujinimo darbų, užtikrinančių, kad tokie sutrikimai nepasikartotų.

Šią krizę telekomunikacijų bendrovei suvaldyti padėjo pasaulinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“. Ji tą patį savaitgalį rūpinosi ir kitų, taip pat paveiktų gedimo, „Tele2“ grupės įmonių Baltijos šalyse komunikacija.

„Tokios situacijos geriausiai patikrina agentūros ir kliento partnerystę – kai sprendimams ne tik aptarti, bet ir priimti nėra laiko, svarbiausiu tampa pasitikėjimas ir komandinis darbas. Džiaugiamės, kad kartu su „Tele2“ pavyko krizinę situaciją paversti pergale“, – sakė „Publicum“ projektų direktorė Justina Meškauskė.

Apdovanojimai bus įteikti šių metų spalio 19 d. per oficialią ceremoniją Austrijos sostinėje Vienoje.

„Stevie Awards“, prasidėję kaip Amerikos verslo apdovanojimai 2002-aisiais, jau po metų tapo tarptautiniais, o nuo 2006-ųjų gavo „Stevie“ pavadinimą. Apdovanojimus rengia organizacija „Stevie Awards“, o juose dalyvauti gali bet kuriame sektoriuje veikiančios įmonės ir organizacijos iš viso pasaulio.