Spalio 13 dieną pasirodė naujausias „Teledueto“ kūrinys, kuriame grupė išbandė dar vieną muzikos stilių – nuskambėjo populiariosios muzikos ir vaikinų grupių kultūros (angl. „boyband“) įkvėpta daina. Ankstesniuose klipuose duetas jau dainavo „electro rock“ ir „country“ stiliumi.

„Pirmieji „Teledueto“ kūriniai jau spėjo įstrigti žiūrovų galvose. Su kiekviena reklama pristatoma ne tik vis nauja dueto daina, bet ir naujos vertės klientui. Šįkart grupė apdainuoja tai, kad „Tele2“ 5G namų interneto sočiai pakanka visiems kasdieniams lūkesčiams – tiek darbui, tiek pramogoms visai šeimai“, – sako Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.

Naujoje reklamoje pagrindinis veiksmas vyksta namų aplinkoje – čia „Teledueto“ personažai atlieka energingą choreografiją.

„Visoje Lietuvoje diegiame 5G tinklą ir užtikriname, kad klientams namų internetas būtų ne tik kokybiškas, bet ir pigus. Naujojoje reklamoje atsispindi tai, kad mūsų klientams suteikiama galimybė gauti tokias paslaugas, kokių reikia ir tada, kada reikia, o „Tele2“ namų interneto užtenka visiems poreikiams“, – užsimena A. Žilinskaitė.

Reklamos kūrybinė komanda atskleidžia, kad „Teleduetas“ iš televizijos ekranų artimiausiu metu pasitraukti neketina – nudžiugins naujomis dainomis.

Reklamos idėjos autoriai – agentūra „NEW!”, gamyba rūpinosi – „Zest Production House“, režisavo – Ignas Jonynas.

„Tele2“ 5G namų interneto kampanija startavo ne tik su nauju reklaminiu klipu, bet ir atsinaujinusiu prekės ženklo logotipu, šūkiu „Tele2 5G namų internetas. Greičiau, pigiau ir visaip labiau“ bei specialiu kainų pasiūlymu klientams.