Iš viso konkurse dalyvavo 9 agentūros. Su nugalėtojomis pasirašytos metų trukmės sutartys, paliekant galimybę jas pratęsti.

„Tele2” korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims Andrius Baranauskas, atskleisdamas konkurso užkulisius, pasakoja, kad jis buvo kiek kitoks nei įprasta. Pirmiausia, apie konkursą buvo paskelbta tiesiog feisbuke, bet to visiškai pakako paskleisti žiniai. Be to, „Tele2” neprašė agentūrų atlikti kūrybinės užduoties, kas dažniausiai tampa svarbiausiu atrankos kriterijumi.

„Pagrindinis mūsų kriterijus buvo komanda, kurią agentūros galėjo pasiūlyti. Pats apklausiau žurnalistus, redaktorius, nuomonės lyderius, kitus žmones, kurie galėjo pasidalinti savo atsiliepimais – žinojau, kad visos į paskutinį etapą perėjusios agentūros buvo pakankamai profesionalios gerai atlikti darbą. Aš pats esu dirbęs agentūroje ir žinau, kaip būna metamos didžiulės pastangos, kad gautum užsakymą, o nelaimėjus tau net netenka dirbti to darbo – nusprendėme to nedaryti. Tuo labiau, kad dar nedirbdamas konkrečioje rinkoje, neturėdamas tyrimų, įžvalgų negali padaryti kokybiško darbo – jis padaromas tik dirbant“, - sako A. Baranauskas.

A. Baranausko teigimu, į agentūrose su jais dirbsiančius žmones jie žiūri kaip į naujus savo komandos narius, tad jiems buvo labai svarbu dar pokalbių metu suprasti, ar sutaps požiūriai. „Ar pasirinkimas teisingas, parodys laikas“, - sako „Tele2” atstovas.