Lietuvoje taip pat savo padalinį turinčios TBWA agentūros inovacijų vadovas Lukas Eidas (Luke Eid) teigė, kad pelnyti svarbų laimėjimą padėjo prieš pat pandemiją pakeista agentūros strategija ir sprendimas tapti „stereotipų laužytojais“ (angl. Disruption company). Jo teigimu, per dvejus pandemijos metus, kurie visiškai pakeitė reklamos verslą, būtent iššūkių įveikimas tapo TBWA\Worldwide veiklos esme ir suteikė galimybę augti.

„Mūsų kompanijos kultūra ir veikimo būdai padeda mums susidoroti su versle įsivyravusiu chaosu ir jį kūrybiškai įveikti – būtent tai padėjo mums šiemet augti dviženkliais skaičiais“, – sako TBWA\Worldwide atstovas L. Eidas.

Vien šiemet TBWA\Worldwide laimėjo tokių pasaulinių kompanijų rengtus konkursus kaip „Philips“, „Discover“, „Moderna“, „Virgin Atlantic“, DirectTV, „Lays“, „Amazon Prime Video“, „Captain Morgan“, „P&G Media“, DHL, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

Nuo 1970 m. veikianti agentūra išgarsėjo kūrybiniais sprendimais tokiems prekių ženklams kaip „Samsonite“, „Barilla“, „Lego“, „Absolut“. Šiuo metu TBWA kuria inovatyvias reklamas „Apple“ , „Nissan“ ir „Philips“ .

Pristatydamas TBWA\Worldwide pasiekimus „Adweek“ pažymi, kad TBWA sukūrė matavimo sistemą, suteikiančią galimybę stebėti daugybę vidinių veiklos sričių, tokių kaip atstovavimas įmonėms, specialistų samdymas ir kėlimas karjeros laiptais, jų išlaikymas įmonėje ir kompetencijų ugdymas. Pasak reklamos agentūros atstovų, šie veiklos rodikliai padėjo agentūrai nustatyti rizikos sritis ir prioritetus, nuolat stebėti pažangą. Šių metų spalį TBWA taip pat surengė savo pirmąjį susitikimą su aukščiausio lygio vadovais, kuriame aptarė įgyvendintų kampanijų įvairovę, tikslingumą ir įtraukimą. Taip siekiama padėti ir klientams kelti savo kompetencijas ir tobulinti organizacijas.

Įmonės Lietuvoje taip pat atsisako stereotipų ir drąsiau imasi naujų reklaminių idėjų

Lietuvoje veikiančios „TBWA\Vilnius“ reklamos agentūros vadovė Asta Grabliauskienė pastebi, kad ir mūsų šalyje verslo esme tapo gebėjimas ieškoti ypač kūrybiškų sprendimų, drąsiai atsisakyti anksčiau naudotų kampanijų ir ryžtingai įgyvendinti naujas idėjas.

„Pastarieji metai rinkodaros srityje buvo lyg provokacija. Tačiau, pasirinkę strategiją pagal pasaulinės TBWA agentūros modelį, ir Lietuvoje įsitikinome jos veiksmingumu. O geriausiai pasiūlytus ir įgyvendintus sprendimus atspindi mūsų klientų veiklos rezultatai“, – sako A. Grabliausienė.

Pasak „TBWA\Vilnius“ vadovės, dabar reklamos agentūros specialistai į įmonių gyvenimą įsitraukia dar ankstesniuose etapuose, nei buvo įprasta anksčiau.

„Teikdami sprendimus mes veikiame kaip kūrybiniai rinkodaros aktyvistai, kurie įgyvendina prekių ženklų pokytį ir suteikia jiems prasmės“, – teigia „TBWA\Vilnius“ vadovė.

Kaip buvo skelbta prieš metus, naujo impulso „TBWA\Vilnius“ veiklai suteikė susijungimas su „Marketing Point“ komanda. Tuo metu pajėgas apjungė reklamos profesionalai Raimundas Daubaras, Asta Grabliauskienė ir Ieva Bieliūnaitė-Jankauskienė.

Šiuo metu „TBWA\Vilnius“ Lietuvoje dirba su tokiomis įmonėmis ir prekių ženklais kaip „Volfas Engelman“, „Smetoniška Gira“, „Uniqa vanduo“, PC „Europa“, „Creditinfo Lietuva“, „Glass LT“, „ALI šokoladinė“ ir kt.