Geriausio piliečių įsitraukimo kategorijoje nominuota Nacionalinė turizmo skatinimo agentūra „Keliauk Lietuvoje“ už kampaniją, kurioje pristatomas nacionalinis meniu.

Geriausios komunikacijos strategijos kategorijoje nominuota agentūra „Go Vilnius“ už kampaniją „Amazing Wherever You Think It Is“.

Už geriausią duomenų panaudojimą nominuota Lietuvos Respublikos vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupė. Nominacija jai skirta už du projektus: Lietuvos pristatymo užsienyje strategiją ir Lietuvos įvaizdžio tarptautinėje žiniasklaidoje monitoringą.

Už geriausią socialinės medijos panaudojimą taip pat nominuota Lietuvos Respublikos vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupė už projektą „Baltijos kelionių burbulas“.

Vilnius taip pat patenka tarp nominantų tapti geriausiu šių metų vietos prekės ženklu – šioje kategorijoje minima agentūros „Go Vilnius“ kampanija „City Through the Pandemic: The Vilnius Model“.

„Pernai Lietuva tarptautiniuose City, Nation, Place apdovanojimuose buvo pastebėta ir įvertinta už visuomenės įtraukimą kuriant šalies prekės ženklą. Šių metų toks gausus Lietuvos projektų patekimas į finalus rodo, kad esame teisingame kelyje įgyvendindami miestų ir šalies rinkodaros bei komunikacijos projektus, kurdami sėkmingą šalies prekės ženklą“, – pažymi Marius Gurskas, Lietuvos įvaizdžio grupės vadovas.

Kas šiemet taps nugalėtojais, paaiškės renginyje lapkričio 11-12 dienomis.