„Didžiuojamės, kad su klientais įgyvendiname ne tik kūrybiškus, bet ir labai aiškia vertę kuriančius projektus. Kaip komunikacijos profesionalams mums svarbu ir tai, kad pripažinimo sulaukėme ne tik Baltijos šalių kategorijoje, bet ir europinėje. Vadinasi, tai, ką darome Lietuvoje, sublizga ir kontinento mastu“, – sakė „Integrity PR“ direktorė Daiva Lialytė.

Pirmąją vietą Baltijos šalių kategorijoje iškovojęs „Gerų darbų maratono“ projektas – tai „Swedbank“ vidinė savanorystės iniciatyva. Jos metu bendrovės darbuotojai padėjo įvairioms Lietuvos nevyriausybinėms organizacijoms. Į veiklas įsitraukė daugiau nei 600 „Swedbank“ darbuotojų. Jie suformavo 57 savanorių komandas, kurios dirbo 11 skirtingų šalies miestų – padėjo „Maisto bankui“, tvarkė įvairius miesto ir regioninius parkus, pagelbėjo gyvūnų priežiūros organizacijose, užsiėmė finansinės edukacijos veiklomis, padėjo vaikų, neįgaliųjų ir kitoms organizacijoms. Šalia to, kad darbuotojai padėjo per pandemiją savanorių trūkumą pajutusioms NVO, šis projektas taip pat padėjo vienyti iš dalies nuotoliniu būdu dirbusius „Swedbank“ darbuotojus.

Gerų darbų maratonas

Kitas pripažinimo sulaukęs „Swedbank“ ir „Integrity“ projektas – tai finansinio raštingumo knygelė vaikams „Pinigai ir kiti Gilučių šeimos reikalai“. Ji pateko tarp stipriausiųjų net dviejose kategorijose – geriausių Europoje išorinių leidinių bei geriausių Baltijos šalių projektų.

Ši knyga – tai finansinį raštingumą skatinančio „Swedbank“ Finansų instituto edukacinė priemonė. Per šeimos istoriją ji supažindina vaikus su pinigų valdymu ir tvaria finansine elgsena – kaip atskirti norus nuo poreikio, kaip taupyti, nešvaistyti. Ši knyga sulaukė didelio pasisekimo – per pirmąją savaitę pateko tarp 10 perkamiausių knygų vaikams. „Swedbank“ taip pat padovanojo knygelę tūkstančiui Lietuvos mokyklų ir savivaldybių bibliotekų.

Pinigai ir kiti Gilučių šeimos reikalai

Agentūros „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ interaktyvus žaidimas „Nacionalinės Eko lenktynės“ – taip pat geriausių Baltijos šalių projektų penketuke. Šios agentūros su Europos Parlamento Biuru Lietuvoje įgyvendinta kampanija „Kelionė mylimoj Lietuvoj“ pripažinta vienu iš penkių geriausių institucijų ir partijų kategorijos projektų, kaip ir agentūros „Go Vilnius“ kampanija apie miestą per pandemiją.

„Pripažinimą pelnę „Fabulos“ darbai įkūnija šiuolaikines komunikacijos tendencijas: būtinybę kurti autentišką, originalų, aukščiausios kokybės turinį, įtraukti auditoriją, pasitelkti skaitmeninės komunikacijos sprendimus, paprastus, patogius ir veiksmingus būdus bendrauti su vartotojais. Didžiuojamės mūsų komandos pasiekimais ir galimybe savo kūrybiškumu, energija, kompetencija padėti klientams siekti užsibrėžtų tikslų ir demonstruoti raumenis tarptautinėje arenoje“, – pranešime žiniasklaidai teigia „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ direktorė Raminta Rimkienė.

Projektu „Kelionė mylimoj Lietuvoj“ visuomenei siekta atskleisti vieningos Europos vertybes bei bendrystės naudą pozityviai ir įkvepiančiai pristatant po krizės atsigaunantį Senąjį Žemyną. Projektas vykdytas bendradarbiaujant su komiku Mantu Bartuševičiumi ir pasitelkiant jo kūrybą. Šis influenceris kartu žmona Ieva keliavo po Lietuvą, jų turo akimirkos ir įspūdžiai buvo pateikiami vaizdo įrašuose, kuriuose auditorijai šmaikščiai, paprastai ir įtaigiai perteiktos kampanijos komunikacijos žinios. Kampanijos įrašai sulaukė 653 tūkst. peržiūrų, sulaukė didelio vartotojų dėmesio ir itin palankių įvertinimų.

Kelionė mylimoj Lietuvoj

Žaidimą „Nacionalinės Eko lenktynės“ šių metų vasarą agentūra rengė bendradarbiaudama su VšĮ „Užstato sistemos administratorius“. Visi užstato sistema besinaudojantys žmonės galėjo atsisiųsti mobiliąją programėlę, atsakyti į kuo daugiau su ekologija, aplinkosauga ir rūšiavimu susijusių klausimų bei rinkti taškus. Organizavusi patį žaidimą ir jo komunikaciją, „Fabula“ keleriopai viršijo projektui keltus tikslus: programėlę atsisiuntė 209 proc. daugiau vartotojų, nei buvo siekiama, žaidėjų skaičius numatytąjį viršijo 250 proc.

Nacionalinės Eko lenktynės

Tarp laureatų pateko Šilutėje šią vasarą pristatytas unikalus projektas „Šilutės sekretai“, kurį drauge įgyvendino Šilutės meno mokykla, SBA bendrovė „Šilutės baldai“ ir Šilutės rajono savivaldybė. Išskirtinai XX a. miestiečių buitį atgaivinęs ir pamario miesto istoriją įprasminęs projektas išrinktas tarp penkių geriausių iniciatyvų Baltijos šalių kategorijoje.

„Šilutė turi kuo didžiuotis. Gautas įvertinimas parodo, kad galime kartu kurti unikalius projektus Europos mastu. „Šilutės sekretai“ patvirtino tiesą, kad pasitelkiant kūrybiškumą ir nestandartinius sprendimus galima paskatinti domėtis savo krašto istorija bei pritraukti į miestą turistų iš visos Lietuvos. Viena iš mūsų grupės vertybių – atradimų lyderystė. Tad tikrai džiugu, kad šią vasarą „Šilutės sekretai“ tapo tikru atradimu keliautojams, kurie apie krašto gyvenimą prieš 100 metų sužino per „sekretus“ – stiklu dengtus kambarėlius, kuriuose pavaizduota miestiečių buitis,“ – sako SBA bendrovės „Šilutės baldai“ vadovas Eimuntas Jankauskas.

Šilutės sekretai

„Tai, kad patekome tarp geriausių projektų Baltijos šalyse, glosto širdį. Pirmiausiai visiems tiems, kurie dirbo prie šio projekto – dailės užsiėmimus lankantiems vaikams ir suaugusiems, taip pat Šilutės mokyklų mokiniams ir mokytojams, kurie padėjo rinkti informaciją apie istorinius miesto namus. Tačiau mums dar svarbiau, kad „sekretus“ puikiai įvertino šilutiškiai ir juos apžiūrintys kitų miestų gyventojai. Jie net pavydi ir nori tokių jaukių darbų savo miestuose,“ – pasakoja projekto siela, meno mokyklos dailės mokytojas Andrius Sirtautas.

„Šilutės sekretai“ netradiciškai pasakoja miesto istoriją. Tai bendra Šilutės meno mokyklos, SBA bendrovės „Šilutės baldai“ ir Šilutės rajono savivaldybės iniciatyva. Prie 20 Lietuvininkų gatvės pastatų šaligatvyje įmontuotuose stikliniuose kambarėliuose meno mokyklos auklėtiniai atkūrė XIX a. pabaigos – XX a. pradžios miestiečių gyvenimą. 20 „sekretų“ kūrė užsiėmimus meno mokykloje lankantys vaikai ir suaugusieji. Stiklu dengtus grindinio šviestuvus, medžiagas kūrybos darbams parūpino „Šilutės baldai“, o įrengimo darbams lėšas skyrė Šilutės rajono savivaldybė.

Šilutės sekretai

Prie projekto prisidėjo Šilutės pirmoji ir Vydūno gimnazijos, Pamario ir Martyno Jankaus pagrindinės mokyklos. Jų moksleiviai su mokytojais naršė po archyvus, skaitė to meto laikraščius ir rinko medžiagą apie istorinius miesto namus. „Sekretus“ galima apžiūrėti ir naktį, nes jie apšviesti iš vidaus, todėl tamsoje atrodo dar paslaptingiau. Informaciją apie visus Lietuvininkų g. namus, prie kurių įrengti stiklu dengti kambarėliai, vaizduojantys miestiečių gyvenimą, galima rasti specialioje interneto svetainėje www.silutessekretai.lt.

„European Excellence Awards“ yra didžiausias Senojo Žemyno komunikacijos projektų konkursas, rengiamas nuo 2007 m.