Prieš prasidedant „SuperBowl“, tai yra, Nacionalinės amerikietiško futbolo lygos finalui, buvo daug spėlionių, ar jo metu transliuojamose reklamose atsispindės pastarųjų metų aktualijos. Prekės ženklai priėmė skirtingus sprendimus: kai kurių reklamose tikrai atsirado užuominų į pandeminę tematiką, o kiti nusprendė nesukti dėl to galvos ir tiesiog ieškoti geros istorijos ar įdomaus kūrybinio sprendimo.

Turbūt akivaizdžiausiai, nors ir su humoru, apie praėjusius metus pasakojo „Bud Light Seltzer“ limonado reklama. Jei kam kyla klausimas, nuo kada šis prekės ženklas, pirmiausia siejamas su alumi, tapo limonado gamintoju, tai nuo tada, kai gyvenimas pradėjo duoti itin daug citrinų... Juk, kaip teigiama populiariame posakyje, jei gyvenimas tau siūlo tik citrinas, pasigamink iš jų limonadą. (Agentūra Wieden+Kennedy New York).

Kitas alaus prekės ženklas „Anheuser-Busch“ priminė, kad pasiūlymas kartu išgerti alaus reiškia kur kas daugiau nei tiesiog gėrimo pasiūlymą. Tad ir matome įvairias sudėtingas situacijas, kuriose gėrimo, o tuo pačiu ir draugystės ar paramos pasiūlymas, tampa itin svarbus. (Agentūra Wieden+Kennedy New York).

„Uber Eats“ reklamoje kalbama apie tai, kaip svarbu remti vietinius gamintojus. Išgalvoti televizijos laidų vedėjų personažai šaiposi iš įprastų reklamos triukų, aiškindami, kad jie patys tai tikrai jokiu būdu nemanipuliuoja žiūrovais, bet, žinoma, visus juos patys panaudodami (Agentūra „Special Group“).


Neapsieita šiemet ir be kitų temų širdį virpinančių reklamų. Štai „Toyota“ pasakoja tikrais įvykiais paremtą istoriją, paremtą parolimpinių žaidynių čempionės plaukikės Jessicos Long biografija. „Mes tikime, kad striprybė glūdi kiekviename iš mūsų“, – skelbia jautri reklama, be kokių „SuperBowl“ būtų sunkiai įsivaizduojamas. (Agentūra Saatchi & Saatchi).

„Cadillac“ šiais metais nuspendė pratęsti daugeliui pažįstamo personažo Edvardo Žirkliarankio istoriją. Nors garsiajame filme jis ir jo mylimoji, kurią vaidina Winona Ryder, pasuko skirtingais keliais, pagal šią reklamą jie sukūrė šeimą ir susilaukė vaiko, Edgaro Žirkliarankio, kuriam be kitų nuolatinių iššūkių tenka rasti ir būdą, kaip vairuoti automobilį (Agentūra Leo Burnett).

Na o daugiausiai kalbų sulaukė „Outly“, švedų kompanijos, siūlančios gaminius, galinčius būti alternatyva pieno produktams, reklama. Reklamoje kompanijos vadovas Toni Peterssonas tiesiog sėdi viduryje pievos prie sintezatoriaus ir dainuoja „Wow No Cow“ (liet. Oho, ne karvė). Kai ši reklama pasirodė „Youtube“ 2014 m., Švedijoje ji buvo uždrausta dėl pieno pramonės lobistų iškelto ieškinio, rašo portalas „People“.

Po pasirodymo „SuperBowl“ ši reklama tapo labiausiai aptariama socialiniuose tinkluose, tik šįkart jau ne dėl ginčų tarp pieno ir jo pakaitalų pramonės atstovų. „Twitter“ pasipylė komentarai, kad ši reklama labai įkyri ir jos, atrodo, tiesiog neina išvengti, tačiau kiti juokėsi, kad tai kaip tik įrodo, kad ši reklama – tiesiog puiki.

Kuri reklama jums patiko labiausiai?

M360