Reklamos autoriai – agentūra „Wieden+Kennedy“ Portlande. Idėja atrodo labai paprasta – štai kairėje pusėje matome vienos, o dešinėje – kitos sporto šakos sportininkus, kuriems, kaip nesunku įsitikinti, dažnai reikalingi tokie patys judesiai ir įgūdžiai. Tačiau kadrai, nors ir pasakojant skirtingas istorijas, sujungti taip, kad, regis, sudaro vieną bendrą vaizdą.

„Mes niekada nesame vieni, ir tai yra mūsų stiprybė. Nes kai mes abejojame, mes visi žaidžiame kaip vienas. Kai mus kažkas bando sulaikyti, mes einame dar toliau. Ir stengiamės dar labiau. Jei mūsų kažkas nepriima rimtai, mes įrodome, kad jie klysta. Ir jei mums netinka rezultatas, mes jį pakeičiame. Žinome, kad ne visada viskas susiklosto taip, kaip norėtume, bet kad ir kas nutiktų, mes rasime sprendimą. O kai kažkas vyksta nesąžiningai, mes susivienijame dėl pokyčių. Nesvarbu, kaip blogai kažkas klostosi, mes visada grįšime dar stipresni. Nes niekas negali sustabdyti to, ką mes galime padaryti kartu“, – kalba užkadrinis balsas reklamoje, kurioje matomi įvairiausių sporto šakų atstovai, užsimenama ir apie pandemijos krizę, ir rasizmo keliamus iššūkius.

Žiūrėti šią reklamą, kurioje vaizdai, regis, labai lengvai pereina iš vieno į kitą – paprasta ir malonu, tačiau, kaip portalui „Adweek“ sakė reklamos redaktorius Peteris Wiedensmithas, tai buvo neabejotinai sudėtingiausia reklama, kurią jam teko kurti. Pasitelkę didžiulę komandą žmonių, video medžiagos tyrėjų, jie sulėtintu režimu ieškojo tinkamų jungimui kadrų. Kad pavyktų tai padaryti, turėjo atitikti filmavimo kampas, perspektyva, kūnų pozicijos. Žinoma, vaizdus kai kur teko gerokai pakoreguoti – pavyzdžiui, kur reklamoje matoma bėganti viena mergina, originalioje medžiagoje keturios merginos bėgo greta, bet likusiųjų vaizdas buvo ištrintas.

„Kai pristatėme reklamą, buvo nuostabu stebėti visų reakcijas. Atletai suprato, kad jie tarpusavyje turi kur kas daugiau bendro nei galėtų pagalvoti“, – sakė vienas iš reklamos autorių Dylan Lee.