Su prekės ženklais „Apple“, „Adidas“, BMW dirbęs fotografas: noriu ne sekti tendencijas, o būti jų priekyje
Danielis Gebhartas De Koekkoekas – fotografas, dirbęs su tokiais prekių ženklais, kaip „Apple“, „Adidas“, „Audi“, BMW bei įtakingiausiais naujienų ir mados leidiniais „Wall Street Journal“, „New York Times“, „Financial Times“, „L‘Officiel“ ir pan. Šią vasarą Vilniuje jis lankėsi dėl užsakymo fotografuoti „Cgates“ kampanijai, sukėlusiai nemažą šurmulį, ar tokias reklamas su nuogaliais išvis dera skelbti. Pats fotografas, tiesą sakant, koncentravosi visai ne į nuogumą – jam svarbiausia buvo, kad žmonės atrodytų natūralūs. „Nekenčiu darbo su „tobulais“ žmonėmis, dirbtiniais modeliais“, – prisipažįsta jis, o paklaustas, ar natūralumo akcentavimas – bendra reklamos pasaulio tendencija, sako apie tai negalvojantis: jam svarbiau ne sekti tendencijomis, o būti jų priekyje.