• Delfi
  • Horoskopai
  • Kalendorius
  • Paieška
  • Pranešti naujieną
  • LT
  • EN
  • RU
  • Kontaktai
  • Reklama
Delfi M360 Delfi M360
  • Naujausios
  • Eksperto žvilgsnis
  • Reklama
  • Medijos
  • Video
  • Prenumeruoti
  • Profilis Prenumeratos Sutikimai Išsaugoti Pranešimai Atsijungti
  • M360
  • Naujausios

Streiko informacinis fonas: ką sprendžia patarimai keleiviams, ką – šilta arbata ir ko iš tikrųjų labiausiai nori vilniečiai

 3
  • D+ nariams
  • Prenumeruoti   
Dovilė Jablonskaitė
M360
FOTO: ELTA / Marius Morkevičius
„Streikas dar nesibaigė, todėl per anksti daryti konkrečias išvadas ar apibendrinti rezultatus: neperšokęs griovio – nesakyk op“, – nuogąstavo komunikacijos vadeles sostinės viešojo transporto darbuotojų streiko metu laikanti viešųjų ryšių specialistų komanda. Vis dėlto sutiko pasidalinti darbo užkulisiais: kaip dėliojo veiksmų planą, kaip konstruoja žinią nepatogumų patiriantiems miestiečiams, kokiais kanalais informuoja, su kokiais iššūkiais susiduria, kokioms pagundoms nepasiduoda ir kiek litrų šiltos arbatos išverda.
Šaltinis
Temos
M360
  • Vilniaus miesto savivaldybė
  • Artūras Jonkus
  • m.Parking
  • Neringa Žukauskaitė
  • ŠMSM
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)
Delfi
Dalintis
Nuomonės
  • Reklama
  • Kontaktai
  • Prenumerata
  • Naudojimosi taisyklės
  • Karjera
  • Privatumo politika
  • © 2023 UAB DELFI
  • info@delfi.lt