Praėjusią savaitę šio pietų restorano lankytojai galėjo pastebėti, kad vienas populiariausių patiekalų pakeitė pavadinimą – „Tradicinis kijevas“ tapo „Startuolių kijevu“. Šis žingsnis papildė kampanijos metu naudotas įprastas reklamos priemones.

„Siekėme pasiųsti žaismingą žinutę augančios startuolių rinkos darbuotojams, o taip pat tiems, kurie dar tik svarsto prisijungti prie būrio joje dirbančių puikių specialistų“, – sako„Omnisend“ darbdavio prekės ženklo vadovė Živilė Brazė.

Restoranuose buvo nurodoma, kad šis pokytis – įkvėptas „Omnisend“, bei kviečiama apsilankyti įmonės karjeros puslapyje.

„Omnisend“ kampanija

Ž. Brazė pasakoja, kad idėja bendradarbiauti su „iLunch“ restoranais siekiant potencialių darbuotojų dėmesio buvo svarstoma gana ilgai, o jos įgyvendinimą lėmė sėkmingai susiklosčiusios aplinkybės.

„Maistas yra tiek mūsų, tiek kitų įmonių darbuotojų viena didžiausių aistrų. Ne veltui sakoma, kad meilė į dažno žmogaus širdį eina per skrandį. Ne išimtis ir „Omnisend“ – turime net tam skirtą vidinį kanalą, kuriame darbuotojai vieni kitus kviečia prisijungti, drauge užsisakyti maisto į biurą ar išbandyti kažką naujo, – pasakoja Ž. Brazė. – Itin dažnai jie rinkdavosi ir „Tradicinį kijevą“. „Eureka!“ momentas aplankė tada, kai sužinojome, kad jį siūlantis „iLunch“ ruošiasi restorano atidarymui mūsų pastate. Iš karto nutarėme, kad norime su užmegzti partnerystę ir atšvęsti naujųjų kaimynų startą pasimėgaudami pamėgtais Kijevo kotletais“.

„iLunch“ projektų vadovas Andrius Antanaitis sako, kad siekia bendradarbiauti su įdomiais, nestandartiniais ir įmonės filosofiją atitinkančiais partneriais.

„Išties „Startuolio kijevas“ yra puiki integracija, nes kas mėnesį suvalgoma daugiau nei 30 tūkst. įprastų šio patiekalo porcijų. Todėl tai ne tik siekis atkreipti potencialių darbuotojų dėmesį, bet ir dar vienas paraginimas pasimėgauti vienu populiariausių dienos pietų restorano patiekalų“, – mano A. Antanaitis.

Jo teigimu, tokio tipo integraciją lėmė ir tai, jog „iLunch“ taip pat naudojasi „Omnisend“ siūlomais skaitmeninės rinkodaros įrankiais. „Šis aspektas labai svarbus, nes matome jų siekius plėstis bei tobulėti, todėl drąsiai rekomenduojame „Omnisend“ kaip darbdavį“, – pasakoja „iLunch“ projektų vadovas.

Originali darbdavio komunikacija – augančiam darbuotojų poreikiui atliepti

Pasak Ž. Brazės, per penkerius metus „Omnisend“ darbuotojų skaičius išaugo penkis kartus, nuo 30 iki daugiau 200. Didžioji jų dalis dirba Vilniaus ir Kauno biuruose. Įmonė puoselėja savitą vidinę kultūrą ir vertybių sistemą. Jai dažniau reikia patyrusių, aukštas kompetencijas turinčių specialistų, o surasti jų tokioje konkurencingoje rinkoje – itin sudėtinga.

„Tikslo sulaukti potencialių kandidatų antplūdžio neturėjome, tačiau esame tikri, kad kampanija pasieks Vilniaus ir Kauno specialistus ir paskatins juos prie pietų stalo pagalvoti ir pabendrauti apie įvairius karjeros kelius. Kreipdamiesi į juos netradiciniu būdu prisidedame ir prie visos dinamiškos ir spalvingos startuolių ekosistemos populiarinimo“, – mano „Omnisend“ darbdavio prekės ženklo vadovė.

Technologijų specialistų paklausa ateityje tik didės. Pavyzdžiui, startuolių asociacijos „Unicorns Lithuania“ atliktos apklausos duomenimis, iki 2025 m. informacinių ir ryšių technologijų įmonės yra pasiruošusios įdarbinti mažiausiai 7,6 tūkst. specialistų.