Pirkėjų – ir širdelių – pergalė

„Šia komunikacija norėjome atkreipti dėmesį, kad prekybos tinklas „Iki“ ir toliau keičiasi dėl savo mylimų klientų. Akylesni pirkėjai ant dalies parduotuvių fasadų jau pastebėjo naujus dizaino elementus – žalias širdeles. Netrukus jos atsiras visoje Lietuvoje ir žymės konkrečios parduotuvės formatą. Turime ypač platų paties įvairiausio dydžio parduotuvių tinklą, į jas ateina įvairūs pirkėjai, turintys skirtingų lūkesčių: vieniems reikia tik greito užkandžio, kitiems reikia torto ypatingai progai ar įsigyti prekių visai savaitei. Širdelių skaičius jiems padės suprasti konkrečios parduotuvės dydį, asortimentą bei paslaugas, teikiamas parduotuvėje, ir pasirinkti tinkamiausią parduotuvę“, – sako Vaida Budrienė, „Iki“ komunikacijos vadovė.

Trijų širdelių parduotuvėse lauks plačiausias asortimentas. Didžiausiose – iki 2 tūkst. kv. m ploto – parduotuvėse užtikrinamas net iki 14 tūkst. prekių asortimentas, tad jos idealiai tiks savaitiniam apsipirkimui. „Iki“ klientai jose ras vitrinose siūlomą šviežią mėsą, šviežią bei rūkytą žuvį, šviežią konditeriją ir kulinariją. Trijų širdelių parduotuvėse bus siūloma šviežių sulčių spaustuvė, duonos pjaustyklė, atskirais atvejais ir galimybė užsisakyti picų. Taip pat klientai galės atsiimti prekes, užsakytas „Iki“ ar „LastMile“ el. parduotuvėje.

Dviejų širdelių parduotuvės – tai prekybos centrai kasdieniam apsipirkimui. Didesnėse, 500-1100 kv. m ploto, parduotuvėse „Iki“ pirkėjai ras iki 12 tūkst. prekių. Klientams siūlomas šviežių vaisių ir daržovių, šviežiai keptų duonos gaminių ir bandelių asortimentas. Dviejų širdelių parduotuvėse yra sveriama šviežia mėsa, rūkyta žuvis, karšti gaminiai, taip pat platus bakalėjos, šaldytų, gėrimų ir namų komforto prekių pasirinkimas. Klientai turės galimybę atsiimti „Iki“ ar „LastMile“ el. parduotuvės pirkinius. Šios parduotuvės orientuotos tiek į atsargų namuose papildymą, tiek į savaitinį apsipirkimą.

„Širdelės visada laimi“

Vienos širdelės parduotuvėse visos būtinos prekės bus arčiau namų. Jaukiose 200-700 kv. m ploto parduotuvėse lauks kruopščiai atrinktas iki 9 tūkst. prekių asortimentas: švieži vaisiai ir daržovės, švieži duonos kepiniai ir vietoje kepamos bandelės, optimalus bakalėjos, šaldytų, gėrimų, alkoholio ir namų komforto prekių pasirinkimas. Tai „Iki“ klientams leis greitai ir patogiai papildyti namų atsargas ar pasirūpinti pirkiniais visai savaitei.

„Pradėta nauja kampanija norime paraginti pirkėjus rinktis mus ir mūsų skirtingų širdelių parduotuves. Mes atiduodame visą savo širdį, kad pirkėjai pas mus maloniai ir patogiai apsipirktų. Tad ir šia kampanija sakome – visada laimi tas, kas su užsidegimu ir meile atiduoda savo jėgas mylimiems pirkėjams“, – sako Vaida Budrienė.

Reklamos kampaniją įgyvendina „Iki“ komunikacijos partneriai „Fabula Rud Pedersen Group“ ir „SOMA agency“.

Širdelės – kad kasdien būtų dar lengviau

Formatų žymėjimui širdelės pasirinktos ne atsitiktinai. Pasak V. Budrienės, jos prekybos tinklo įvaizdyje, reklamose naudotos jau ir anksčiau, patiko pirkėjams – todėl žmonės jas jau sieja su „Iki“.

„Širdelės nuo šiol pirkėjams ne tik kels malonius jausmus, bet jų skaičius jiems padės ir išsirinkti tinkamiausią parduotuvę pagal šios dydį, asortimentą bei paslaugas. Kasdien kovojame, kad mūsų pirkėjų kasdienybė būtų lengvesnė, ir tą darome būdami arčiau klientų. Tiek fiziškai, turėdami platų parduotuvių tinklą, kad kiekvienas turėtų „savą“ parduotuvę prie namų ar darbo. Tiek ir emociškai – siekdami geriau suprasti jų poreikius, kad galėtume sukurti dar geresnę patirtį kiekvienam pirkėjui“, – sako V. Budrienė.

Tarptautinei „Rewe“ grupei priklausantis prekybos tinklas „Iki“ Lietuvoje veikia nuo 1992 metų. Turėdamas 237 parduotuves visoje Lietuvoje, „Iki“ yra vienas didžiausių mažmeninės prekybos tinklų. Tarp didžiausių šalies darbdavių esanti bendrovė yra įdarbinusi apie 5,5 tūkst. darbuotojų.

Prekybos tinklas kartu su „Pixevia“ Vilniuje atidaręs keturias autonomines parduotuves su „Iki“ prekių ženklu. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ ir nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę.