„Spotify“ kūrėjai pastebėjo, kad „Apple“ vartotojams, norintiems naudotis muzikos programėle, buvo taikyti papildomi mokesčiai, „Spotify“ daug kartų buvo nepasiekiamas, kalbos atpažinimo programa „Siri“ nesutiko groti programėlės siūlomos muzikos ir kita, rašo techcrunch.com
„Parduotuvė „App Store“, kuria gali naudotis IOS vartotojai, riboja galimybes ir užkerta kelią kitų programų kūrėjų siūlomoms naujovėms“, – sako „Spotify“ direktorius.
Europos Komisijos nusiskundimas – privatus, todėl viešai nėra pasiekiamas. Nepaisant to, „Spotify“ ne tik išreiškė nepasitenkinimą, tačiau žengė ir kitokį žingsnį – įkūrė internetinį puslapį „Time to Play Fair“ (liet. Laikas žaisti sąžiningai).
Tinklapyje pateikiami penki faktai, kaip kompanija „Apple“ riboja vartotojų pasirinkimus, kalbant apie „Spotify“ muzikos platformą. Taip pat galima rasti nuosekliai išdėstytas detales, įrodančias nesąžiningą „Apple“ elgesį.
Anot D. Eko, nusiskundimas kompanijai pateiktas tik po ilgų bandymų problemas išspręsti konkrečiai su „Apple“. „Viena didžiausių bėdų, kurią pastebime, tai didžiuliai šios įmonės taikomi mokesčiai, kai vartotojai nori įsigyti, pavyzdžiui, „Premium“ narystę, pirkti kitas „Spotify“ siūlomas paslaugas“, – kalba direktorius.
„Spotify“ siekia, kad su jais būtų elgiamasi kaip ir su kitomis IOS parduotuvėje „App Store“ esančiomis programomis – pavyzdžiui, pavėžėjimo programėlėms „Uber“ ar „Deliveroo“ nėra taikomi papildomi mokesčiai.
Platforma „Spotify“ ir technologijų kompanija „Apple“ ilgą laiką konkuruoja muzikos rinkoje, tačiau laikui bėgant situacija pasidarė tikrai įtempta. Kol kas „Spotify“ yra didžiausia įmonė, pareiškusi nusiskundimą „Apple“ elgesiu, nors neigiamų atgarsių buvę ir iš kitų kompanijų.
Tiesa, filmų bendrovė „Netflix“ taip pat nėra patenkinta „Apple“. Pastaroji vėlgi taiko papildomus mokesčius, kurie nėra susiję su programėlės kūrėjų siūlomomis paslaugomis. Tačiau kol kas „Netflix“ nesiėmė papildomų veiksmų.