HBO, leidžiantis serialą „Sostų karai“, bendradarbiauja su daugiau nei 100 prekės ženklų – nuo sausainių „Oreo“ iki sportinių drabužių bei avalynės gamintojo „Adidas“. Visi jie savaip remia sekmadienį į ekranus grįžusį serialą „Sostų karai“.
Užsienio portalas adweek.com dalijasi 11 prekės ženklų, savaip remiančių ir populiarinančių „Sostų karus“. Dauguma jų kūrė produktus, įkvėptus serialo herojų, aprangos bei kitų detalių.
„MGM Resorts“ – šalia šio viešbučio Las Vegase esantis Bellagio fontanas buvo „suderintas“ taip, kad iš jo bėgantis vanduo „šoktų“ pagal „Sostų karų“ teminę dainą.
FULL VIDEO: #GameofThrones @Djawadi_Ramin’s “Winter is Here” has debuted at the Fountains of @Bellagio, on view through 4.13.19. The final quest #ForTheThrone begins 4.14.19 on @HBO. pic.twitter.com/NxIlutcCYt
— MGM Resorts (@MGMResortsIntl) April 2, 2019
„Adidas“ – kompanija sukūrė „Ultra Boost 4.0“ sportbačių liniją, paremtą „Sostų karais“. „Adidas“ išleido šešis skirtingus avalynės dizainus, kurių kaina siekia 180 dolerių.
„Red Cross“ – organizacija prašė donorų paaukoti kraujo, už tai jiems dovanodami „Sostų karų“ plakatą ir galimybę gyvai išvysti didžiulį sostą (tokį, kaip seriale).
„Mountain Dew“ – kompanija išleido gėrimų skardines, kurias atšaldžius galima išvysti vienos iš veikėjų Arya'os Stark nužudytų asmenų vardus.
„Oreo“ – pagamino riboto leidimo sausainių pakuotes, puoštas pagal „Sostų karų“ dizainą. Pastarosios greitai buvo išgraibstytos iš parduotuvių lentynų.
Brace yourselves. OREO Game of Thrones Limited Edition packs are in stores today. #GameOfCookies #ForTheThrone pic.twitter.com/9CbuN6CkOq
— Oreo Cookie (@Oreo) April 8, 2019
„OKCupid“ – pažinčių platforma savo vartotojams leido specialiu ženkliuku pranešti, kad žiūri garsųjį serialą per HBO ir taip surasti bendraminčių. Kompanija išsiaiškino, kad tokių pranešimų buvo apie 2 mln.
„AT&T“ – telekomunikacijų bendrovė savo parduotuves Bostone, Niujorke, Čikagoje ir San Fransiske įrengė pagal „Sostų karų“ dizainą. Parduotuvėse buvo galima išbandyti virtualios realybės akinius, sutikti serialo herojais persirengusių žmonių. Klientai galėjo nusipirkti ir suvenyrų.
„John Varvatos“ – įmonė sukūrė drabužių liniją, kuri įkvėpta „Sostų karų“ herojų apranga. Prabangių švarkelių kainos prasidėjo nuo 1 tūkst., o marškinėlius galima įsigyti kiek pigiau – už 100 dolerių.
Game of Thrones x John Varvatos takes the textures and tones of Westeros to the streets #JVForTheThrone #ForTheThrone #GameOfThrones #got pic.twitter.com/WBFPdu8Tta
— John Varvatos (@johnvarvatos) March 23, 2019
„MeUndies“ – kompanija išleido apatinių, pižamų ir kojinių, kurių dizainui pasirinktos detalės būtent iš minėto serialo.
View this post on Instagram
Fire or Ice? 🔥 ⠀ Dragons have arrived, so find a friend (or foe) to match, and choose which side you’re on or feel the wrath of missing out ❄️⠀ #MeUndies⠀ .⠀ .⠀ .⠀ .⠀ .⠀ .⠀ .⠀ #meundiesfam #undies #underwear #comfy #comfort #comfortable #boxerbrief #loungewear #lounging #essentials #soft #softer #love #couple #relationshipgoals #couplegoals #dragons #fantasy #gaming #dragon
„Urban Decay“ – „Sostų karai“ įkvėpė makiažo priemones gaminančią įmonę. „Urban Decay“ pristatė ir akių šešėlius, ir kardo formos šepetėlius bei kitus su serialo dizainu susietus kosmetikos produktus.
„Alex and Ani“ – papuošalus gaminanti įmonė sukūrė visą „Sostų karų“ apyrankių kolekciją. Pastarieji aksesuarai puošti drakonais, strėlėmis bei kitomis detalėmis. Kaip pranešė „Alex and Ani“, siekė įkūnyti vienos pagrindinių herojų Daenerys energiją. Apyrankės kaina – 39 doleriai.
Enter the world of Westeros with this all-new collection inspired by the powerful houses of the seven kingdoms 🐲 ⚔️ 👑 Where does your allegiance lie? #ForTheThrone 🗡 Shop the @GameOfThrones Collection > https://t.co/e2AhcKPnSd #GameOfThrones pic.twitter.com/XhKXJhvLlc
— ALEX AND ANI (@alexandani) April 10, 2019