HBO, leidžiantis serialą „Sostų karai“, bendradarbiauja su daugiau nei 100 prekės ženklų – nuo sausainių „Oreo“ iki sportinių drabužių bei avalynės gamintojo „Adidas“. Visi jie savaip remia sekmadienį į ekranus grįžusį serialą „Sostų karai“.

Užsienio portalas adweek.com dalijasi 11 prekės ženklų, savaip remiančių ir populiarinančių „Sostų karus“. Dauguma jų kūrė produktus, įkvėptus serialo herojų, aprangos bei kitų detalių.

„MGM Resorts“ – šalia šio viešbučio Las Vegase esantis Bellagio fontanas buvo „suderintas“ taip, kad iš jo bėgantis vanduo „šoktų“ pagal „Sostų karų“ teminę dainą.


„Adidas“ – kompanija sukūrė „Ultra Boost 4.0“ sportbačių liniją, paremtą „Sostų karais“. „Adidas“ išleido šešis skirtingus avalynės dizainus, kurių kaina siekia 180 dolerių.

„Red Cross“ – organizacija prašė donorų paaukoti kraujo, už tai jiems dovanodami „Sostų karų“ plakatą ir galimybę gyvai išvysti didžiulį sostą (tokį, kaip seriale).

„Mountain Dew“ – kompanija išleido gėrimų skardines, kurias atšaldžius galima išvysti vienos iš veikėjų Arya'os Stark nužudytų asmenų vardus.

„Oreo“ – pagamino riboto leidimo sausainių pakuotes, puoštas pagal „Sostų karų“ dizainą. Pastarosios greitai buvo išgraibstytos iš parduotuvių lentynų.


„OKCupid“ – pažinčių platforma savo vartotojams leido specialiu ženkliuku pranešti, kad žiūri garsųjį serialą per HBO ir taip surasti bendraminčių. Kompanija išsiaiškino, kad tokių pranešimų buvo apie 2 mln.

„AT&T“ – telekomunikacijų bendrovė savo parduotuves Bostone, Niujorke, Čikagoje ir San Fransiske įrengė pagal „Sostų karų“ dizainą. Parduotuvėse buvo galima išbandyti virtualios realybės akinius, sutikti serialo herojais persirengusių žmonių. Klientai galėjo nusipirkti ir suvenyrų.

„John Varvatos“ – įmonė sukūrė drabužių liniją, kuri įkvėpta „Sostų karų“ herojų apranga. Prabangių švarkelių kainos prasidėjo nuo 1 tūkst., o marškinėlius galima įsigyti kiek pigiau – už 100 dolerių.


„MeUndies“ – kompanija išleido apatinių, pižamų ir kojinių, kurių dizainui pasirinktos detalės būtent iš minėto serialo.


„Urban Decay“ – „Sostų karai“ įkvėpė makiažo priemones gaminančią įmonę. „Urban Decay“ pristatė ir akių šešėlius, ir kardo formos šepetėlius bei kitus su serialo dizainu susietus kosmetikos produktus.


„Alex and Ani“ – papuošalus gaminanti įmonė sukūrė visą „Sostų karų“ apyrankių kolekciją. Pastarieji aksesuarai puošti drakonais, strėlėmis bei kitomis detalėmis. Kaip pranešė „Alex and Ani“, siekė įkūnyti vienos pagrindinių herojų Daenerys energiją. Apyrankės kaina – 39 doleriai.



M360