Erdvė gilintis tik į socialines medijas

Šiais metais „Social Media Managers’ Day“ sulauks virš 600 dalyvių, o į sceną pakils daugiau nei 20 išskirtinių pranešėjų – socialinių tinklų ir marketingo ekspertų, kurie pasidalins savo žiniomis, patirtimi ir naujausiomis tendencijomis šioje sparčiai besikeičiančioje srityje. Konferencijos programoje dalyviai išgirs pranešimus bei aktyvias diskusijas, turės laiko susipažinti su pranešėjais ir dalyviais bei pasivaišinti konferencijos partnerių dovanomis.

„Mes norime sukurti erdvę, kurioje socialinių tinklų specialistai jaustųsi saugūs ir išties galintys išmokti naujų dalykų savo srityje. Šios konferencijos tikslas nėra „plaukti paviršiumi“, turime konkretų fokusą ir tai yra socialiniai tinklai“, – dalinasi vienas iš konferencijos organizatorių Darius Gerulis.

Kalbės ekspertai

Socialinių tinklų agentūros „Caption“ ir „Venudu“ įkūrėją ir vadovą Karolį Rimkų LinkedIn platformoje seka virš 32 tūkst. lietuvių, jo įrašus per savaitę pamato 76 tūkst. žmonių. Ekspertas atvirauja, kad skaityti pranešimą pirmam – jau tampa maloniu įpročiu:

„Labai džiaugiuosi, nes savo pranešimu atidarau jau antrus metus vykstančią „Social Media Managers’ Day“. Mes tikimės, kad ir šiais metais sugebėsime įkvėpti dar daugiau specialistų ir kartu plėsime socialinių tinklų specialistų bendruomenę.“

Konferencijoje bus apžvelgtos ir daugiausiai klausimų keliančios dirbtinio intelekto inovacijos. „Intelligent AI“ įkūrėjas, „GenZ.lt“ naujienlaiškio autorius bei dirbtinio intelekto treneris Antanas Bernatonis suteiks praktiškų įžvalgų į dirbtinio intelekto įrankių naudojimą: „Kalbėsiu apie dirbtinio intelekto įrankius ir teisingų užduočių formavimą jiems – manau, kad reikia suprasti ne tik pačius įrankius, tačiau ir kaip jiems perduoti teisingą užduotį.“

LRT rinkodaros vadovas Mantas Velykis žaismingai dalinasi: „Pranešimo metu pasidalinsiu patarimais, kaip komunikuojant su savo auditorija ją teisingai išgirsti ir suprasti, tam, kad vėliau nereiktų kaltinti pilnaties.“

Dėmesys realiems atvejams ir praktiniam pritaikymui

Konferencijos organizatoriai pabrėžia, jog pranešėjai koncentruosis ir nagrinės realius profesinius atvejus bei dalinsis patarimais ir veiksmais, kuriuos galima pritaikyti praktikoje.

„Kalbėsiu, kaip LinkedIn tinkle vykdyti B2B pardavimus ir rašyti taip, kad tavo įrašas „paeitų“, – apie savo pranešimą atsiliepia „We Are Marketing“ partnerė, strategė ir B2B marketingo ekspertė Neringa Petrauskaitė.

Rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ įkūrėja ir vadovė bei „The Atomic Garden Vilnius“ lektorė Laura Aleksandravičė diskusijos metu papasakos apie prekių ženklų ir nuomonės formuotojų bendrakūrystės projektų ypatumus. Prie jos prisijungs „LIDL Lietuva“ rinkodaros vadovė Kristina Mažeikytė, šioje srityje turinti virš 20 metų patirties, bei bene daugiausiai Lietuvoje tokių projektų bendraautoriumi tapęs mados dizaineris ir kūrybos vadovas Robertas Kalinkinas. „Pakviesime Robertą atskleisti šių unikalių patirčių užkulisius.“, – dalinasi ekspertė.

Konferencijoje taip pat kalbės Kęstutis Gečas, Mindaugas Lataitis, Gabija Pilipavičiūtė, Marija Čepulytė bei dar daug kitų marketingo specialistų, kuriuos „Venudu“ paskelbs netrukus.