2022 metų lapkritį mados prekės ženklą ir rinkodaros agentūrą valdanti Ch. Ferragni suvienijo jėgas su konditerijos prekės ženklu „Balocco“ ir pristatė ypatingą kalėdinį itališką kepinį – pandoro. Kepiniai buvo supakuoti į rožines dėžutes su Ch. Ferragni vardu ir logotipu bei socialinių tinklų žvaigždės iliustracija, rašo „Business Insider“.

Nuomonės formuotojos instagramo paskyroje pyragas buvo pristatytas kaip labdaros iniciatyva, kuria siekiama padėti kaulų vėžiu sergantiems mažiesiems Karalienės Margaritos ligoninės Turino mieste pacientams.

Italijos konkurencijos tarnyba ištyrė kampaniją ir nustatė: kadangi šis ypatingas pyragas kainavo daugiau nei paprasti tokie pyragai, galima daryti išvadą, kad Ch. Ferragni kampanija norėta suklaidinti vartotojus, jog gauti pinigai atiteks ligoninei (paprastas pandoro pyragas kainuoja apie 3,70 euro, o Ch. Ferragni kampanijos kepinys – beveik devynis eurus už vienetą).

Remiantis pareigūnais, dvi su nuomonės formuotoja siejamos bendrovės iš šio susitarimo gavo daugiau nei milijoną eurų, o ligoninei praeitą gegužę 50 tūkst. eurų paaukojo tik „Balocco“.