Vidutiniškai per dieną „Snapchat“ vartotojai programėlėje praleidžia 30 minučių. Nepaisant to, „Snapchat“ siekia susigrąžinti ir pritraukti vartotojus, todėl kuria naują žaidimų platformą. Ilgą laiką programėlėje pamažu atsirasdavo žaidimų, tačiau dabar jų bus kur kas daugiau, rašo socialmediatoday.com.

Vis dėlto, kaip sako socialinio tinklo „Snapchat“ atstovai, ši nauja platforma yra dar vienas programėlės tobulinimo žingsnis, kuris aprėps daug įvairių žaidimų, puikiai atitinkančių „Snapchat“ specifiką.

Apie žaidimų platformą šioje programėlėje kalbėta jau nuo 2017-ųjų, kai Kinijos technologijų kompanija „Tencent“ tapo „Snapchat“ bendraakcininke, tačiau kalbos nebuvo patvirtintos. „Tencent“ yra sukūrusi Kinijoje populiarų bendravimo kanalą „WeChat“, be to, ši įmonė žinoma kaip viena didžiausių žaidimų kompanijų pasaulyje. „Tencent“ priklauso mobilieji žaidimai „King of Glory“ ir „League of Legend“.

Pernai vasarą buvo paskelbta, jog „Snapchat“ „ruošiasi išleisti platformą, leisiančią kūrėjams įdiegti žaidimus, kuriuos būtų galima žaisti programėlėje“.

Toks bendravimo tinklo „Snapchat“ žingsnis buvo nuspėjamas. Šiuo metu su žaidimais susijusi sritis turi didžiulį potencialą ir neša nemažą pelną. Neseniai atliktame tyrime rašoma, kad pernai per išmaniuosius telefonus žaidimus žaidžiantys vartotojai vidutiniškai išleido 87 dolerius (maždaug 77 eurus).

Dar praėjusios savaitės pabaigoje „Facebook“ pranešė taip pat kuriantis kanalą žaidimų mėgėjams – „Gaming“. Socialinis tinklas siekia įsilieti į pelningą rinką – žadama, kad žaidimų industrijai 2019 m. 52 proc. iš 152 mlrd. dolerių uždirbs per išmaniuosius žaidžiantys asmenys.