Pasak J. Quincey’o, kurį cituoja britų verslo dienraštis „The Financial Times“, daugiau nei pusė iš 400 bendrovės prekių ženklų yra apriboti viena rinka ir auga lėčiau už vidutinį grupės lygį.

„Teiksime pirmenybę mažesniam didesnių ir stipresnių prekių ženklų skaičiui“, – pareiškė jis.

„Coca-Cola“ kiek anksčiau pranešė uždaranti patronuojamąją įmonę „Odwalla“, veikiančią sulčių gamybos srityje.

Šiuo prekės ženklu paženklintų produktų tiekimą parduotuvėms „Coca-Cola“ planuoja nutraukti liepos pabaigoje, rašo JAV verslo dienraštis „The Wall Street Journal“. Dėl tokio sprendimo bus panaikinta 300 darbo vietų.

Bendrovę „Odwalla“ „Coca-Cola“ įsigijo 2001 metais už 181 mln. JAV dolerių.

„Coca-Cola“ įplaukos antrąjį ketvirtį sumažėjo 28 procentais. Nuosmukį lėmė kritę pardavimai stadionuose ir kino teatruose, kurie dėl koronaviruso pandemijos buvo laikinai uždaryti.