„BlueAlliance“ reklamos agentūrų tinklas – verslo bendradarbiavimo idėja tarp skaitmeninės rinkodaros agentūrų iš Lietuvos, Čekijos, Vengrijos, Lenkijos, Rumunijos, Slovakijos ir Ukrainos. Bendradarbiavimą inicijavusios agentūros siekia išplėsti savo veiklą ir kitose šalyse. Pagrindinė bendradarbiavimo nauda bus galimybė pasiūlyti savo klientams aukšto lygio reklamos paslaugas kitų šalių rinkose, dalintis gerąja patirtimi ir naujienomis greitai besikeičiančioje skaitmeninės rinkodaros srityje, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Iniciatyva buvo pradėta 2016 m., siekiant susieti bendras vertybes, misiją bei specializaciją vienijančias nepriklausomas reklamos agentūras, puikiai išmanančias savo šalies vartotojų įpročius. Vienas iš svarbiausių kriterijų tapti „BlueAlliance“ nare yra „Google Premier Partner“ statuso turėjimas, kaip įrodymas, jog agentūra turi ilgametę darbo patirtį bei yra pajėgi dirbti su dideliais reklaminiais biudžetais. Bendradarbiavimo sutartį pasirašiusios agentūros teikia profesionalias skaitmeninės rinkodaros, paieškos tinklo optimizavimo (SEO), paieškos sistemų marketingo (Google, Yandex, Bing sistemose) bei socialinių tinklų administravimo paslaugas.

Šiuo metu „BlueAlliance“ tinklą sudaro devynios agentūros-narės: „eStrategai“ (Lietuva), „Aweb“ (Ukraina), „Bluerank“ (Lenkija), „Effectix“ (Čekija), „Growww Digital“ (Vengrija), „INTREN“ (Vengrija), „KG Media“ (Kroatija), „Pizza SEO“ (Slovakija), „WebDigital“ (Rumunija).

„BlueAlliance“ tinklas sukurtas padėti klientams visiškai išnaudoti skaitmeninės reklamos galimybes bei įgyvendinti savo verslo tikslus Vidurio bei Rytų Europos rinkose, papildomai neieškant naujos reklamos agentūros plečiantis į kitas šalis.

Sutartis buvo pasirašyta susitikimo Lenkijoje metu, kuris vyko „Bluerank“ agentūroje šių metų rugpjūčio mėnesį. Susitikimo metu dalyvavo ir oficialūs „Google Lenkija“ atstovai.

„Kalbant apie reklamavimąsi tarptautiniu mąstu, manau, kad tik turinčios ilgametę patirtį vietinės agentūros gali suteikti aukščiausio lygio paslaugas. Be ryškiausio pranašumo – vietinės kalbos suvokimo – šios agentūros puikiai išmano savo šalies vartotojų įpročius internete bei gali išnaudoti jau turimus verslo kontaktus bei patirtį siekiant maksimalių rezultatų. Džiugu, kad mūsų iniciatyva buvo taip palankiai priimta tarp kitų agentūrų turinčių „Google Premier Partner“ statusą. Tai tik įrodo, kad visi suprantame bendradarbiavimo naudą, ir kad veikdami kartu galima pasiekti žymiai geresnių rezultatų nei atskirai. Dabar galėsime savo klientams pasiūlyti profesionalias reklamos paslaugas beveik bet kurioje Europos šalyje, turint omenyje, kad prie bendradarbiavimo planuoja prisijungti dar daugiau agentūrų iš kitų Europos šalių“, – pranešime cituojamas „eStrategai“ rinkodaros specialistas Donatas Rolius.