Šių metų festivalio, kuris įvyks spalio 13 d., konkursui pateikta 219 paraiškų, kurios vertinamos skirtingose kategorijose. Tradiciškai daugiausia darbų pateikta tradicinės reklamos formato – vaizdo klipų ir vidaus bei išorės reklamos kategorijose – atitinkamai 22 ir 20.

„ADC*LT“ apdovanojimų kuratorius Mantas Velykis sako, kad šiemet matomas itin stiprus tradicinių reklamos formatų atgimimas: tiek vaizdo reklamos klipų, tiek lauko ir vidaus reklamos darbų konkurse – itin daug. Stiprėja ir integruotos komunikacijos kampanijų kategorija, kur besivaržančių kasmet tik daugėja, o patys darbai tampa kompleksiškesni, apima ir kelias komunikacijos disciplinas.

Dizaino kategorijose – nauji prekių ženklai

Per ketverius metus kūrybinių industrijų festivalis išpopuliarėjo dizaino bendruomenėje, o šiemet konkurse kaip niekada iki tol gausu naujų prekės ženklų darbų. Komisija sulaukė 12 naujų prekės ženklų, 12 logotipų ir net 8 prekės ženklų atnaujinimo projektų. Šiose kategorijose, panašu, vyks aršiausia konkurencija, dėl darbų gausos juos vertins atskira dizaino komisija.

„Šiais metais darbus vertina atskiros reklamos ir dizaino komisijos, taip galime skirti daugiau dėmesio kiekvienai sričiai. Taip pat organizatoriams pavyko pakviesti užsienio žvaigždžių iš agentūrų, kurios diktuoja, kas aktualu dizaino srityje pasauliniu mastu, o jų klientų portfelis daugiau nei įspūdingas“, – teigia Kristina Alijošiūtė, agentūros „Not Perfect Vilnius“ kūrybos vadovė, viena iš konkurso komisijos narių.

Tarptautinėje komisijoje – industrijos lyderiai

Trumpasis konkurso finalistų sąrašas paaiškės spalio 9-ą, o geriausi reklamos darbai festivalio dieną bus apdovanoti aukso, sidabro ir bronzos titulą simbolizuojančiomis žvaigždėmis, Nugalėtojus atrinks tarptautinė komisija, kurią sudaro 13 narių iš Lietuvos, JAV, Jungtinės Karalystės, Šveicarijos, Belgijos, Ispanijos.

Tai vieni geriausių savo srities kūrėjų profesionalų dizaino, reklamos kūrimo srityse, kurie pasižymėję tiek savo šalyse, tiek tarptautinėse arenose, dirbantys garsiausiose ir didžiausiose reklamos agentūrose, su lyderiaujančiais prekės ženklais ir užsakovais, pelnę prestižinius apdovanojimus ir reklamos industrijos svarbiausius įvertinimus.

Festivalio „Grand Prix“ darbas keliaus varžytis su visos Europos kūrėjais „ADC Europe“ festivalyje. Kaip ir kasmet, auksą iškovoję lietuvių darbai į šį tarptautinį festivalį galės keliauti nemokamai, o sidabro bei bronzos laimėtojai savo darbus galės pateikti su nuolaida.

Europoje sužiba ir jaunieji Lietuvos talentai

Festivalyje kasmet didelis dėmesys skiriamas ir Jaunųjų talentų programai, kurios dalyviai sužiba ne tik Lietuvos scenoje, bet ir Europoje.

„Ši programa – puiki proga rinkos naujokams gauti įžvalgų iš savo kūrybos sričių ekspertų, kaip padaryti darbų aplanką patrauklesnį potencialiems užsakovams. Taip pat tai puikus šansas išsiųsti savo darbą į tarptautinį „ADC Europe“ konkursą. Konferencijos metu vyks diskusija, kurioje programos mentoriai dalinsis patirtimi, kaip pritraukti ir ugdyti jaunuosius kūrybos talentus“, – sako programos kuratorius Augustinas Paukštė.

Programos laimėtojo darbas keliauja į europinį ADC festivalį. Lietuviai jame jau yra patyrę sėkmę – pirmojo „ADC*LT“ festivalio, vykusio 2020 m., Jaunųjų talentų programos nugalėtojas Gvidas Pakarklis Europos festivalyje pelnė sidabro apdovanojimą.

„ADC*LT“ festivalį iš dalies finansuoja Lietuvos kultūros taryba.