Kampaniją kūrusios agentūros „TRUTH.“ kūrybos vadovas Mantas Velykis pasakoja, kad „Šiaulių bankas“ prie „Agrorodeo“ komandos Dakare rėmimo prisideda jau ne pirmus metus, tačiau įprastai viskas baigdavosi logotipu ant automobilio ir uniformų.

„Šiemet bankas keičia savo įvaizdį akcentuodamas aiškią žinią, jog yra arčiausiai klientų esantis klientas. Todėl ilgai sukome galvą, kaip bankas galėtų būti arčiau lenktynininkų. Taip atsirado sprendimas lenktynių automobilį paversti mokėjimo kortele. Kartu su Vaidotu Žala ir Sauliumi Jurgelėnu galvojome, kaip tai padaryti būtų patogiausia ir praktiškiausia, būtent todėl kortele virto prie vairuotojo esantis veidrodėlis“, – pasakojo jis.

Nors šis prototipas yra realiai veikiantis ir juo galima atsiskaitinėti, jei ir jūs norėtumėte tokio sprendimo savo automobilyje, deja, bent kol kas „Šiaulių bankas“ nesiruošia siūlyti tokios galimybės.

„Lenktynėse svarbiausia greitis, o pinigų gali prireikti labai netikėtai (V. Žala tikrai mėgsta užkandžiauti), todėl toks sprendimas gali sutaupyti laiko pačiais netikėčiausiais lenktynių etapais. Žinoma, tai nereiškia, kad tokius sprendimus pradėsime diegti masiškai, tačiau tai labiau parodo „Šiaulių banko“ viziją ateičiai – galimybę atsiskaityti dar greičiau ir patogiau“, – sakė M. Velykis.

Ši kampanija prasidėjo su Dakaro lenktynių startu ir planuojama ją tęsti, kol lenktynininkai grįš į Lietuvą. Ar nebuvo baisu investuoti į tokį projektą, kuris, nesėkmės atveju, gali labai greitai prarasti auditoriją?

„Kalbant apie tokius rėmimo projektus – baimės nedaug, jei sugebi reaguoti lanksčiai ir ne tik uždėti savo logotipą, bet ir iš sportininkų gauti daugiau naudos. Net jei šiai komandai taip nesisektų kelyje, toks sprendimas turi gerokai daugiau naudos nei logotipo klijavimas, kuris nei atspindi prekės ženklo filosofijos, nei priežasčių, kodėl jis remia vieną ar kitą renginį“, – įsitikinęs M. Velykis.