Pasak Vytauto Romeikos, „Kesko Senukai“ grupės rinkodaros direktoriaus, kiekviena kampanija siekiama rasti geriausią būdą, padedantį atkreipti tikslinės auditorijos dėmesį.

„Žinutę apie žalias kainas savo klientams norime perteikti su švelniu humoru. Šį kartą kūrėme įvaizdinį klipą, pasitelkę televizinių žinių formatą. Ieškojome gerai visuomenei pažįstamo žmogaus, kuris įkūnytų žinių pranešėją. Taip kampanijos dalimi tapo Vytautas Rumšas“, – kalba V. Romeika.

Vaizdo klipe stilizuotoje žinių studijoje vedėjas praneša karštą naujieną apie „Senukuose“ krentančias kainas. Jis suklysta skelbdamas apie jų kiekį, o ausinėje išgirdęs teisingą informaciją, tuoj pat pasitaiso. O tada nutinka ir tai, ko žinių laidose niekada nebūna – lūžta studijos lubos ir tiesiai į ją įskrieja žalios kainos etiketė.

Kampanijos idėjos autorė – kūrybinė agentūra „Havas Creative“. Jos kūrybos vadovas Jonas Valatkevičius sako, kad didžiausio Baltijos šalyse statybos, remonto ir buities prekių tinklo rinkodaros kampanija turi pasiekti itin plačią auditoriją, todėl būtina formuoti netikėtą ir smagų kampanijos toną.

„Ieškojome idėjos, kuri maksimaliai pabrėžtų kampanijos reikšmę. Pasirinkome žinių formatą, kad atkreiptume dėmesį į kampaniją ir žmonės jos nepraleistų pro akis. Tikime, kad klientai ją įvertins“, – teigia J. Valatkevičius.

Kampanijos vizualus gyventojai išvys televizijoje, kino salėse, lauko stenduose, internete, socialinėje erdvėje.

Kampanija – naujai kainodarai pristatyti

„Žalių kainų“ kampanija pristato naują „Senukų“ kainodaros liniją – įmonė sumažino kainas daugiau kaip 7 tūkst. prekių.

„Atsižvelgę į ekonominę situaciją ir klientų poreikius, šiuo sprendimu siekiame padėti jiems taupyti įsirengiant ar atnaujinant namus, įsigyjant kitų reikalingų prekių. Nuo šiol mūsų klientai galės greitai ir patogiai rasti prekes mažesnėmis kainomis – jos bus žymimos žaliais kainoženkliais“, – pristato V. Romeika.

Kainos sumažintos visose prekių kategorijose – nuo statybinių medžiagų, santechnikos, remonto prekių, buitinės technikos iki gyvūnų, mokyklinių prekių, žaislų ir daugelio kitų.

Pasak V. Romeikos, stiprėjant daugiakanalės prekybos svarbai, „žalios kainos“ galios ir fizinėse, ir elektroninėje parduotuvėse bei apsiperkant per mobiliąją aplikaciją. Prekes mažesnėmis kainomis galės įsigyti ir nedalyvaujantys lojalumo programoje klientai.