Vilniaus centre šalia Neries upės įsikūręs prekybos centras VCUP keičia prekinį ženklą ir tampa CUP.

Pranešime žiniasklaidai teigiama, kad naujas vizualinis sprendimas ir pavadinimas atėjo savalaikiai – atsinaujinimo poreikį padiktavo per 45 metų sukaupta patirtis ir klientų ratas. Naujas logotipas ir toliau atspindi pagrindines prekybos centro kryptis – būti atviru ir artimu žmonėms.

Naujuoju prekės ženklu pasirinktas CUP išlaiko istorines sąsajas, tačiau tampa atviresnis skirtingų kartų pirkėjams.

„Per daugiau nei keturis veiklos dešimtmečius užauginome ne vieną pirkėjų kartą, kartu su savo klientais išgyvenome rimtų istorinių, politinių ir ekonominių pokyčių. Tad, suprantama, keičiant prekės ženklą, buvo svarbu, kad jis atspindėtų ir praeitį, ir modernų požiūrį. Šių dienų 20-mečiai ar 30-mečiai pavadinimus vertina panašiai kaip daiktus: jie turi būti patogūs, malonūs naudoti, lengvai ir smagiai komunikuojami“, – sako prekybos centro generalinė direktorė Ona Nevinskienė.

Prekybos centro vadovė pripažįsta, jog įvaizdžio pokyčius lėmė ir vidiniai pasikeitimai – išaugusi prekių bei paslaugų gausa, nauji prekių ženklai, atnaujintas interjeras, pasikeitęs požiūris į klientą. Teiginys, kad prekių ženklai keičiami ir atnaujinami pasikeitus vertybėms ar siekiant atsitraukti nuo senojo įvaizdžio, šiuo atveju visiškai netinka, sako O. Nevinskienė.

„Būdami Vilniaus istorijos bei architektūros istorijos dalimi, labai vertiname tuos savo klientus, kurie mūsų prekybos centrą atpažįsta kaip savo jaunystės parduotuvę, yra prisirišę prie įprasto apsipirkimo maršruto, kuris per daugelį metų jiems tapo mielas. Mūsų tikslas visuomet buvo vienas – taikantis prie pokyčių nepamiršti, kad visi mūsų pasikeitimai turi būtų naudingi klientams, kurių dėka gyvuojame jau 45 metų“, – sako ji.

VCUP vadovybė nusprendė likti prie pagrindinės pavadinimo bazės CUP. Dizainą ir įvaizdį sukūrė kūrybinė agentūra „Milk“.

„Prekybos centras smarkiai pasikeitė, ypač – per pastaruosius trejus – ketverius metus. Jame dabar galima rasti terasų, restoranų ir įvairiausių paslaugų, kurios tiesiogiai nesusiję su pirkimu. Kadangi prekybos centras pradeda kurti naują istoriją, senasis prekės ženklas jau nebeatspindėjo to, koks jis yra dabar, ką jis sako žmonėms. Sykiu, nepaisant žymių pasikeitimų, tai nėra visiškai naujas prekybos centras, toks, kuris vystosi pagal žmonių poreikius, todėl natūralu, kad lieka sąsaja su tuo, kas jau buvo“, – sakė prekybos centro ženklo keitimo projektui vadovavęs Robertas Skiauteris.

Anot jo, tiek pasikeitimai, tiek ir vizija lėmė, kad pasirinktas CUP – trumpas, lengvai ištariamas prekės ženklo pavadinimas, kuris atitinka ir prekybos centro kryptį – laisvalaikis, laiko leidimas su kolegomis ir draugais, sykiu neprarandant ir parduotuvės krypties, išlaikant lokacijos – miesto centro – akcentą. R. Skiauteris taip pat prognozavo, kad vieta, kurioje dabar įsikūręs prekybos centras, greitai bus dar labiau šurmulinga, ir CUP kvies atsitraukti nuo garsų jaukioje aplinkoje.

Naujasis prekės ženklas – ne vienintelis žymus pokytis sparčiai besivystančiam prekybos centrui. Šį pavasarį bendrovė pakeitė ir savo juridinį statusą – iš akcinės bendrovės tapo uždara akcine bendrove. Prekybos centre šiais metais taip pat duris atvėrė Lenkijos nebrangių drabužių ir namų apyvokos reikmenų parduotuvė „Pepco“, kiek anksčiau pristatyta pagal naujausią vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ koncepciją įrengtą grožio vaistinė. Vienas didžiausių netolimos ateities projektų – biurų pastato statybos.

M360