Sekmadienį, spalio 25-ą dieną, „Delfi“ redakcija įvairiapusiškai nušvietė vykusį antrąjį Seimo rinkimų turą: buvo paskelbta daugiau nei 40 šiai temai skirtų straipsnių, iš kurių pagrindinis su apibendrintais Seimo rinkimų rezultatais surinko beveik 250 tūkst. peržiūrų.

Taip pat, kaip ir pirmojo rinkimų turo metu, buvo rodoma speciali rinkimams skirta laida: iš didžiosios „Delfi TV“ studijos ekspertus kalbino „Delfi“ vyr. redaktorė Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė ir apžvalgininkas Vaidas Saldžiūnas, iš mažosios – žurnalistė Kristina Pocytė ir apžvalgininkas Tomas Sinickis. Tiesioginius reportažus iš partijų štabų rengė žurnalistas Edmundas Jakilaitis.

Rinkimų naktį dirbo didelės „Delfi“ žurnalistų, redaktorių, fotografų ir operatorių pajėgos.

Per televizijos kanalą „Delfi TV“, preliminariais duomenimis, ši laida pasiekė daugiau nei 95 tūkst. žiūrovų, jos vidutinis reitingas buvo 3,7 tūkst. žiūrovų (0,14 GRP), tai yra, 0,4 proc. auditorijos. Portale „Delfi“ šią specialią laidą žiūrėjo daugiau nei 64 tūkst. žiūrovų, dar 49 tūkst. ją stebėjo socialiniame tinkle „Facebook“.

Pirmadienį partijų lyderių pasisakymus portale „Delfi“ žiūrėjo beveik 110 tūkst. žiūrovų.

„Gemius ratings“ duomenimis, sekmadienį „Delfi“ vartotojai skyrė 32,2 proc. viso portalams skirto laiko. Iš viso sekmadienį didžiausias naujienų portalas sulaukė daugiau nei 724 tūkst. realių vartotojų ir surinko daugiau nei 1,7 mln apsilankymų. Pirmadienį „Delfi“ vartotojai skyrė 33,5 proc. viso portalams skirto laiko, portale apsilankė daugiau nei 800 tūkst. realių vartotojų, kurie iš viso lankėsi beveik 2,2 mln kartų.

„Šie rinkimai ir kontekstas, kuriuose jie vyko, buvo išties neeiliniai – redakcijai teko ne tik sekti rinkimų rezultatus, juos analizuoti, bet ir nepalikti nuošalyje visiems itin aktualios koronaviruso temos. Didžiuojuosi, kad „Delfi“ redakcija įrodė galinti įveikti ir tokius iššūkius, dėkoju kolegoms už atsidavimą ir profesionalumą“, – sakė „Delfi“ vyr. redaktorė R. Lukaitytė-Vnarauskienė.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.