Jungtinės Amerikos Valstijos eina iš proto dėl neeilinio įvykio - visiško Saulės užtemimo, kurį galės stebėti Šiaurinės ir Centrinės Amerikos gyventojai. Šios progos nepraleidžia ir reklamų kūrėjai.

Kaip žinia, plika akimi stebėti Saulę yra pernelyg pavojinga, tad apie būtinybę saugoti regėjimą nusprendė priminti akinių prekės ženklas „Warby Parker“, kurio reklaminiame klipe skamba perkurtas Bonnie Tyler hitas „Total Eclipse of the Heart“, šįkart tapęs „Solar Eclipse of the Heart“.

Beje, pati Bonnie Tyler garsiąją dainą „Total Eclipse of the Heart“ Saulės užtemimo metu atliks Karališkojo Karibų kruizo keleiviams. Jo organizatoriams teko nemažai pasistengti, kad suorganizuotų tokią ypatingą šventę.

O jei, kaip ir didžioji dalis pasaulio gyventojų, deja, gyvenate ne ten, iš kur užtemimas bus matomas, išeitį siūlo spurgų „Dunkin’ Donuts“ gamintojai. Reikia tik šiek tiek virtualios realybės, tinkamos spurgos ir galėsite mėgautis autentiškais pojūčiais... Na, arba bent pasijuokti iš šios parodijos stiliumi sukurtos reklamos.

Moonchkin from redpepper on Vimeo.

Specialią akciją paskelbė ir blynų kepėjai, tiesa, jie žodžių žaismui panaudojo mėnulį, ir siūlo už specialią kainą ragauti ne „pancakes“, bet „mooncakes“.

Sulčių mėgėjai JAV gali paragauti ir specialiai šiai progai skirto sulčių gėrimo.

Kalbant apie vaisius, prekės ženklas „Chiquita“ pastebi, kad šio įvykio metu bus bent kelios akimirkos, kai Saulė bus panaši... į bananą.

M360