Sveikatos apsaugos ministerija sudarė sutartį su viešąja įstaiga „Vizualinė komunikacija“, kuria remiantis ši kurs du reklaminius vaizdo klipus, kuriais tikisi paskatinti skiepytis 16-25 metų jaunimą. Sutartyje nurodoma, kad kuriami vaizdo klipai bus naudojami informacinei reklaminei COVID kampanijai „Paprasta kaip batus užsirišti“.

„Kuriami vaizdo klipai informacinei reklaminei COVID kampanijai, kurie turės būti skirti paskatinti žmones priimti sprendimą skiepytis. Vaizdo klipų tikslinė auditorija – 16-25 metų moksleiviai ir studentai, daugiausiai iš regionų ir mažesnių miestų, dvejojantys ir neskubantys skiepytis. Vaizdo klipais turi būti kreipiamasi į dvejojančius jaunuolius, kurie pasirengę išklausyti argumentaciją ir turi galimybę nuomonę keisti, net jei šeima šiuo klausimu būtų neperkalbama. Vaizdo klipuose turėtų atsispindėti jaunų žmonių protestas prieš nesiskiepijimą“, – nurodoma sutarties techninėje specifikacijoje.

Šioje specifikacijoje taip pat plačiau aprašoma kampanijos kūrybinė idėja: „Skiepai apipinti daugybe stereotipų, tarp jų – kad tai ilgas, komplikuotas procesas su neaiškiais liekamaisiais padariniais. O juk pasiskiepyti – tai kaip batus užsirišti. Paprasta, greita, atlieki tai ir gali žingsniuoti pirmyn. Į gražią, sveiką ateitį. Tad šia kampanija suskambės jaunų žmonių protestas prieš nesiskiepijimą per veržlaus ir energingo jaunimo simbolį – sportinius batelius. Vaizdo klipuose muzikaliai ir choreografiškai bus siekiama parodyti daugybę jaunų žmonių, kurių batraiščiai, surišti vienų su kitais, ritmingai trepsi į ritmą. Preliminarus VO (bus tikslinamas vaizdo klipo gamybos etape) „Šiuo laikotarpiu esame kaip niekad susiję vieni su kitais. Tavo sprendimas lemia kitų žmonių laisvę. Tavo žingsnis pristabdo arba leidžia paspartinti žingsnį aplinkiniams. Pasiskiepyti – paprasta kaip batus užsirišti. Virusas pavojingas ir jauniems, tad registruokis skiepui, kad visi galėtume judėti pirmyn.“

Nurodoma, kad klipai turi būti ne ilgesni nei 45 sekundžių trukmės. Planuojamas televizijos klipo naudojimas Lietuvos Respublikos teritorijoje, nacionalinėje televizijoje, regioninėje ir kabelinėje televizijoje, internetinėse platformose.

Sutarties už šių dviejų klipų pagaminimą suma siekia 8789,44 eurų su PVM. Ją su „Vizualine komunikacija“ SAM sudarė atviro atviro (supaprastinto) konkurso būdu.

„Rekvizitai.lt“ duomenimis, šiuo metu VšĮ „Vizualinė komunikacija“ dirba vienas žmogus.

M360