Pokyčiai labai retai priimami pozityviai

2010 metais žinomas dizainerių prekės ženklas „GAP“ pabandė pakeisti savo kultinį logotipą ir, kilus visuomenės pasipiktinimui, vos per 5 dienas pakeitė jį atgal. „Statoil“ transformacija į „Circle K“ Lietuvoje iš pradžių taip pat buvo pasitikta neigiamai, o „Windows XP“ atnaujinimas į „Windows Vista“ laikoma viena iš didžiausių „Microsoft“ klaidų.

Taip jau įprasta – žmonės greitai sukuria įvairius įpročius ir bet koks pasikeitimas gali būti rizikingas. Dalis klientų po atsinaujinimo gali nuspręsti palikti platformą ar įmonę, o likusiems prireiks laiko prisitaikyti.

Paprastai, prie pokyčių daug lengviau pripranta jaunoji karta, na, o vyresnieji dažnai yra linkę ieškoti būdų, kaip kuo ilgiau nekeisti savo įprastos rutinos. Tiesa, el. prekybininkai ir paslaugų tiekėjai retai kada apie tai pagalvoja.