„Idea prima“ susigrąžino lyderės titulą

„Po 4 metų pertraukos pelnytas geriausios Lietuvos komunikacijos agentūros vardas rodo, kad pasirinktą strateginę kryptį – su aistra kurti išmatuojamus pokyčius – mūsų komanda sėkmingai įgyvendina praktinėje veikloje. Šis titulas – tai bendras visų 35 „Idea prima“ asmenybių, su užsidegimu realizuojančių pridėtinę vertę kuriančias idėjas, laimėjimas“, – sako pokyčių komunikacijos agentūros „Idea prima“ direktorius Paulius Tamulionis.

„Mi:t&Links. Baltic Communication Awards 2023“ konkurse „Idea prima“ įgyvendinti projektai dominavo korporatyvinės komunikacijos kategorijoje – pirmąją vietą laimėjo „Circle K“ kampanija „O jei be pykčio“, antrąją – „Elektrum Lietuva“ žinomumo didinimo kampanija.

Kampanija „O jei be pykčio“ užėmė antrąją vietą ir darbdavio įvaizdžio komunikacijos kategorijoje, o trečioji vieta joje skirta kito agentūros kliento „Vilniaus vandenų“ kampanijai „Jauskis kaip žuvis vandenyje“. Pastaroji kampanija antrąją vietą pelnė ir viešojo sektoriaus komunikacijos kategorijoje.

Socialinės komunikacijos kategorijoje trečiąją vietą nuskynė „Idea prima“ kartu su Centrine projektų valdymo agentūra įgyvendinta kampanija „Aš toks kaip ir tu. Ne iš kitos planetos“. Į finalinį nominuotų projektų sąrašą pateko dar du „Idea prima“ įgyvendinti projektai. „Husqvarna“ kampanija „Geresniam darbui, geresniam rezultatui, geresniam laikui“ nominuota „pasakojimo“ (angl. storytelling) kategorijoje, o Finansų ministerijos kampanija „Esminiai pokyčiai“ – nuomonės formuotojų kategorijoje.

„Fabulai“ – penki apdovanojimai

Komunikacijos agentūra „Fabula Rud Pedersen Group“ grįžo su penkiais laimėjimais. Du agentūros įgyvendinti projektai buvo įvertinti pirmosiomis vietomis, vienas užėmė antrą vietą, dar du savo kategorijose liko treti.

„Penki pelnyti apdovanojimai patvirtina, kokie produktyvūs ir kūrybingi mūsų agentūrai buvo praėję metai. „Fabulos“ komandos kartu su klientais įgyvendinti darbai skynė apdovanojimus įvairiausiose kategorijose, nuo darbdavio įvaizdžio, socialinių kampanijų ir tarptautinės komunikacijos, iki projektų be biudžeto. Lankstumas, gebėjimas įsiklausyti ir atliepti klientų poreikius bei pasiekti geriausią rezultatą – taip kuriame proveržį per komunikaciją“, – sako „Fabula Rud Pedersen Group“ direktorė ir partnerė Raminta Rimkienė.

Net dviejų apdovanojimų sulaukė agentūros kartu su Lietuvos policija įgyvendintas projektas #StokĮPoliciją: jis pripažintas geriausiu darbdavio įvaizdžio kategorijoje ir užėmė trečią vietą tarp viešojo sektoriaus projektų. Šia kampanija siekta paskatinti jaunimą prisijungti prie policijos gretų, o tam pasitelktas populiarus kompiuterinis žaidimas „GTA V“. Internete virusiniu būdu išplito trys #StokĮPoliciją vaizdo įrašai, šaržuotai ir su šypsena atspindintys policijos kasdienybę. Be to, tikri policininkai „GTA V“ žaidime surengė reidą, kurio metu papasakojo apie tai, kaip pažeidėjų gaudymas vyksta realiose gatvėse ir keliuose.

Geriausia socialine kampanija apdovanojimuose pripažinta „Nenykstančios rūšys“. Kartu su „Užstato sistemos administratoriumi“ (USAD) įgyvendinta kampanija kalba apie nuostabios Lietuvos gamtos dalimi tapusias šiukšles, teršiančias aplinką. Siekiant paskatinti visuomenę nešiukšlinti, pasitelktas nykstančių gyvūnų ar augalų aprašymų stilius. Kampanijos žinutė transliuota internete, sukurtas nuotaikingas kampanijos vaizdo įrašas, Aukštaitijos regioniniuose parkuose pastatyta 15 informacinių stendų.

Antrą vietą tarp projektų be biudžeto pelnė renginiui „Kultūros naktis 2022“ kurta reklamos kampanija, praėjusių metų festivalio lankytojus pasitikusi šūkiu „Šviesa visada laimi“. „Fabulos“ kurtoje vizualioje renginio komunikacijoje atvaizduota visa persmelkianti kultūros šviesa, koncentruojantis ne į šviečiančią (kultūrą), bet į apšviestąjį (žiūrovą).

Tarptautinės komunikacijos kategorijoje trečią vietą užėmė kartu su logistikos kompanija DFDS įgyvendintas projektas „Maisto kalnai“, kuriuo siekta paskatinti keltų keleivius pagalvoti, ar tikrai suvalgys tuos kalnus, kuriuos savitarnos restoranuose įsideda į savo lėkštes. Idėją įgyvendinti pakviesta menininkė Jolita Vaitkutė, sukūrusi maisto kalnus lėkštėje tiesiogine to žodžio prasme, o šiuos stiprią žinutę nešančius kūrinius gali įvertinti DFDS keltų Baltijos jūroje keleiviai.

Pastebėti skirtingose kategorijose

Vilniaus miesto turizmo ir plėtros agentūrai „Go Vilnius“ buvo skirta antroji vieta specialioje paramos Ukrainai kategorijoje už Vilniuje organizuotas Ukrainos dienas.

Influencerių kampanijų kategorijoje trečioji vieta atiteko „Influenceriai LT“ už kampaniją „Čia tau ne Lidl“.

Krizinių klausimų sprendimo ir valdymo kategorijoje antra vieta skirta IKEA už kampaniją „Pastebėk smurtą“.

Integruotos komunikacijos kategorijoje trečia vieta atiteko „INK Agency“ ir „Cut! Films“ už „Johnson&Johnson“ kampaniją „Sakyk taip savo odai“.

„Adverum“ ir Lietuvos aukštųjų technologijų bendrovės „Yukon Advanced Optics Worldwide“ prekės ženklas „Pulsar“ laimėjo pirmąją vietą istorijų pasakojimo kategorijoje. Termovizinės optikos – žiūronų ir taikiklių – gamintojo „Pulsar“ įvaizdiniai filmai apie gamtos tyrinėtojus, medžiotojus ir elnių veisėjus atskleidžia kitą medžioklės pusę.

„Norint pasiekti savo auditoriją turi bendrauja su ja jos kalba, jai suprantamais vaizdais. Tai ir gamtos pajutimas, gamtos tyrinėjimas, jos grožio atskleidimas. Atrasdami unikalių žmonių, tyrinėjančių gamtą Lietuvoje, Austrijoje, Portugalijoje ir Suomijoje, ir užfiksavę kvapą gniaužiančius gamtos vaizdus, sukūrėme autentiškus pasakojimus, kurie, be kita ko, atskleidžia nestereotipinį medžioklės veidą. Kartu tai pasakojimas ir apie technologijų galimybes, kurias mes kuriame. Apjungdami tai į vieną visumą sukuriame unikalų ir konkurentų sunkiai kopijuojama rinkodaros strategiją“, – pasakojo Laurynas Pranckus, „Pulsar“ prekių ženklo skaitmeninės rinkodaros skyriaus vadovas.