„Mes geri, bet tik pakankamai geri, nes laimime galėdami pasiūlyti žemiausias kainas. Mąstome taip, kad geriau vėliau pasiūlyti klientams kažką papildomai, nei iš pradžių duoti, o paskui tai panaikinti“, ‒ portalui „MarketingWeek“ komentavo „Ryanair“ rinkodaros vadovas Kenny Jacobs, taip užsimindamas apie neseniai priimtą „British Airways“ sprendimą sumažinti lėktuvuose tarpus tarp kėdžių ir erdvę kojoms.

Visgi „Ryanair“ atskleidžia planuojantys vystyti labiau personalizuotą rinkodaros strategiją ir tai daryti per savo vykdomą „Always Getting Better“ (Visada geryn) programą. Ji apims lojalumo programą, personalizuotus pasiūlymus ir paskatas, siūlomas pagal keleivių profilius. Naujas programos žingsnis ir personalizuota lojalumo programa turėtų pradėti veikti nuo šių metų rugsėjo.

„Tai bus geriau nei tradicinės availinijų lojalumo programos. Mes skatinsime savo klientus atlikti tuos veiksmus, kuriuos jie nori, o ne tiesiog rinkti taškus, kuriuos paskui galima iškeisti į nuolaidas skrydžiams“, - sako K. Jacobs.

K. Jacobs sako, kad pasiūlymai bus skirstomi, pavyzdžiui, pagal kelionės tikslus. Vienokius pasiūlymus gaus, pavyzdžiui, grupė vyrų, skrendančių žaisti golfą, ir kitokius, šeima, nusprendusi praleisti atostogas Lanzerotėje.

„Turinys yra klijai, jis veikia magiškai. Manau, tai padės palengvinti paieškos procesą ir gauti papildomos vertės iš „Ryanair“. Kelionių gerinimas ir skaitmeninė patirtis yra tai, į ką dabar labiausiai koncentruojamės“, - teigia K. Jacobs.

Šioje programoje „Ryanair“ taip pat planuoja bendradarbiauti su viešbučiais ir kitais partneriais, kad pasiūlytų klientams didesnę naudą.