Reklamoje pasakojama istorija primena tradicinę romantinę komediją: jie susitinka po tiltu, iš pradžių drovisi vienas kito, o vėliau vaikšto į žavingus pasimatymus. Skambant Taylor Swift dainai „Love Story“, šėtonas ir 2020-ieji mėgaujasi pikniku apleistame sporto stadione, treniruojasi uždarytame sporto klube, vagia tualetinį popierių.

Kaip pastebi portalas „Adweek“, paskutinis reklamos kadras labai primena Tim Curry suvaidintą tamsos valdovą 1985-ų metų filme „Legenda“. Šėtonas jaukiai įsitaiso ant suolelio ir sušnibžda, kad jis tiesiog nenori, kad šie metai kada nors pasibaigtų... Galiausiai viską apibendrina žinutė, raginanti 2021-uosius paversti savo metais, nes, 2020-ieji, kaip matote, jau užimti.

Kaip teigia savo „Twitter“ paskyroje šia reklama pasidalinęs R. Reynoldsas, puiki antroji pusė vis tiek yra puiki, net jei sutikote ją pragare.

R. Reynoldsas nuo šių metų liepos yra „Match Group“ valdybos narys. Tai yra pirmoji jo studijos „Maximum Effort“ šiai kompanijai kurta reklama. „Match Group“ priklauso tokios programėlės kaip „Match“, „Tinder“, „OKCupid“, „Hinge“.

Beje, šiai kampanijai buvo sukurtas ne tik video klipas – programėlėje taip pat buvo sukurti šėtono ir 2020-ųjų asmeniniai profiliai. Šėtonas nurodo, kad jį domina vyresni nei 65 metų kandidatai, jis pats yra kilęs iš pragaro (Hell yra realiai egzistuojantis miestelio Mičigano valstijoje pavadinimas), kad jis ieško kažko, kas galėtų atlaikyti karštį, o jo santykių statusas – šiuo metu atsiskyręs (nuo Dievo).

2020-ieji skelbia, kad nors kai kurie ją vadina neprognozuojama, ji save įvardina kaip spontanišką. Ji net pati nekantrauja sužinoti, ką darys toliau.

"Match" reklama