Rusijos patentų agentūrai „Rospatent“ buvo pateikta daugiau nei 50 paraiškų registruoti žinomus tarptautinius prekių ženklus, tarp jų ir „Apple“, „Mastercard“, „Durex“, BMW, „Chanel“, „Coca–Cola“, „Adidas“, „Nike“ ir „McDonald's“ ir kt. Dauguma paraiškų visiškai sutampa su įmonių, sustabdžiusių savo darbą Rusijoje, pavadinimais.

Paraiškas pateikė Rusijos verslo atstovai ir individualūs verslininkai.

Tokiu cinišku būdu bandoma duoti atsaką prekių ženklams, dėl karo Ukrainoje palikusiems Rusijos rinką.

Pasitraukę iš Rusijos prekių ženklai pademonstravo politinę valią ir taip siekia sankcionuoti Rusijos vartotojus, o prabangos prekių atveju – Rusijos politinį elitą.

Tačiau Rusija ir vėl nusprendė ignoruoti dramblį kambaryje – nutarė pasisavinti išėjusius tarptautinius prekių ženklus ir savo gaminius vadinti jų vardais.