„Network party“ organizatoriai ragina pasinaudoti išskirtine galimybe ir būti žingsniu priekyje nei konkurentai. Renginyje lauks beveik dvidešimt kompetentingų savo srities žinovų ekspertų, kurie padės išspręsti jums aktualią problemą ar rūpimus klausimus kaip pardavimo „Amazon“ platformoje, plėtros užsienyje, verslo ar produkto vystymo, skaitmeninės rinkodaros, SEO optimizacijos, investicijų ptitraukimu ir kt., dalinsis profesionaliais patarimais verslui auginti. Verslo pažinčių vakaro dalyviai galės praplėsti aktualių verslo kontaktų tinklą: sutikti būsimą klientą, partnerį, bendramintį.

TOP verslo pažinčių vakarėlio iniciatorė, portalo „bzn start“ įkūrėja Dr. Živilė Glaveckaitė džiaugiasi, kad dėl labai aiškios naudos, kurią gauna renginio dalyviai ir ekspertai, „Network Party“ įvardijamas kaip populiariausias vykstantys renginys, kuriame renkasi verslo pažinčių naudą suprantantys žmonės. Jiems atsiveria galimybės pasitarti verslo plėtros ir kitais rūpimais klausimais bei išgirsti ekspertų patirtį, kuri duos naujų idėjų plėtojant savo verslą, auginant klientus.

Živilė Glaveckaitė

„Čia suburiami TOP savo srities ekspertai ir renkasi dalyviai, kurie trokšta sėkmės, yra azartiški pokyčiams, naujiems eksperimentams bei projektams. Šiuose renginiuose gimsta daug naujų susitarimų, partnerysčių ir kt. Kaip bičių avilys – visi neša medų, žino tikslus ir iš to gauna labai aiškią vertę, – sako dr. Ž. Glaveckaitė ir pabrėžia, jog visai nesvarbu, ar jūs tik pradedantis verslininkas, ar jau pažengęs. – Jei domitės aplinka, inovacijomis, kas vyksta ir norite semtis patirties – jūs visada laimėsite. Pastangų ir darbo reikia visur, bet gyvas bendravimas niekada neatstos online. Verslo pažinčių vakarėlis leidžia ne tik sutaupyti laiką, bet šias beveik 4 val. neformalaus gyvo bendravimo praleisti itin kokybiškai ir išgirsti patirčių bei pasiekti stulbinamų rezultatų! Viskas priklauso nuo žmogaus, ar jis yra atviras pokyčiams, pasirengęs išnaudoti galimybes, ar vis dėlto leidžia tai padaryti kitiems“.

„bzn start“ įkūrėja užtikrina, kad ji, kartu su komanda, renginio dalyviams mielai padės susipažinti vieniems su kitais, o verslo naujokai gaus vertingų patarimų iš patyrusių ekspertų bei galės padiskutuoti rūpimais klausimais.

„Bendraujant "gyvai”, susikuria kur kas tikresnis, stipresnis ir aiškesnis ryšys“, – pastebi „Workland“ pilnai aptarnaujamų biurų centrų vadovė Lietuvoje Laura Panovienė. Ji sako, kad būtent tokiu intensyviu gyvenimo tempu pradedame vis labiau vertinti savo laiką, pasirinkimus.

Networking’o verslo pažinčių vakaras yra vienas iš pačių geriausių pasirinkimų, nes pradedantys verslininkai gali susirinkti pirmuosius kontaktus, rasti partnerių, pažengusieji gali aptarti sprendimus, išgirsti kitų patirtis ir klaidas, o ekspertai vieni trokštamiausių, nes būtent jų patirties ir patarimų nori pasisemti kiti“, – sako ji.

Tam pritaria ir verslininkas, politikas, nebe pirmą kartą tokio pobūdžio verslo vakarėlyje dalyvausiantis Artūras Zuokas. Jis pripažįsta, kad šiuolaikiniame pasaulyje, kai daugiau bendraujame virtualiai (per „zoom” ir pan.), gyvi ir atviri kontaktai tampa retenybė. Todėl „Network party“ – kokybiškas ir su tiksline auditorija renginys yra puiki išimtis ir, galima sakyti, staigmena tiems, kurie ieško idėjų bei partnerių arba tiesiog nori pasidalinti savo pasiekimais. Juk galima gauti net greitą neformalų eksperto įvertinimą! „Skirtingi, atviri bei geranoriški žmonės, su idėjomis ir vyno taure rankose – puikus „molotovo kokteilis“ prieš infliaciją, augančias energetikos kainas ir neprognozuojamą ateitį“, – sako A. Zuokas.

Renginio dalyviai diskutuos ne tik su verslu susijusiais klausimais, bet ir apie šiuo metu pasaulyje vykstančius įvykius, verslo pokyčius bei ekonomikos situaciją. Dr. Ž. Glaveckaitė pastebi, kad ekonomika išgyvena nuosmukį ir visas pasaulis jaučia padarinius.

„Energetikos, kitų būtinų prekių kainų augimas paveikė tiek vidaus, tiek eksporto rinkas. Didesni mokėjimų atidėjimai, pajamų vėlavimai sąlygoja atsargesnį ir konservatyvesnį požiūrį ir į skolinimąsi, ir į investavimą. Kokios veiksmingos strategijos imtis, gali spręsti tik verslai, tačiau inovatyvios idėjos, verslo procesų efektyvinimas, aiškus suvokimas vartotojų elgsenos, reagavimas į aplinką ir judėjimas į priekį yra pagrindiniai sėkmės žingsniai“ , – sako ekspertė.

„Infliacija palies kiekvieną, bet tai nėra tik kainų kilimas. Verslas visuomet ieško sprendimų, kaip optimizuoti procesus, kur galima sutaupyti nemažinant kokybės. Tai gali būti puiki tema rugsėjo 8 d. vyksiančiam renginiui „Network Party”, ateiti ir pasikalbėti su kitais – kokios idėjos, išeitys ir sprendimai“, − pabrėžė L. Panovienė.