Lietuvos rinkodaros specialistų sertifikavimas įdiegtas pagal NIMA (The Netherlands Institute of Marketing) modelį. Tris skirtingus lygius apimantys sertifikatai bei diplomai įteikiami praėjus specialų mokymo kursą ir išlaikius egzaminus, kuriuos vykdo ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas.

„Pasiryžę diegti tarptautinę sertifikavimo sistemą, turėjome aiškią viziją, tikslus ir siekius – norėjome, kad specialistai turėtų galimybę kelti kvalifikaciją, galėtų konkuruoti sparčiai kintančioje rinkoje, o svarbiausia – turėtų užsienyje pripažįstamą ir vertinamą atestatą, – sako diplomus įteikęs LiMA valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis. – Siekiame stiprinti bei kelti pačios marketingo profesijos, kuri suvokiama labai plačiai, lygį, standartizuojant jį tiek teorinių, tiek praktinių žinių kontekste“.

Sertifikavimo sistema yra pripažįstama tarptautiniu mastu, akredituota EMC (angl. European Marketing Confederation) ir susieta su Europos kvalifikacijos struktūra. Lietuvoje taikoma sistema yra grįsta Europos modeliu – identiški sertifikavimo lygmenys, tos pačios reikalaujamos kompetencijos ir egzaminai jau daugiau nei 40 metų taikomi Nyderlandų rinkodaros specialistams. Lietuvoje nėra kuriami ir egzaminų klausimai – prieš konkretų egzaminą juos pateikia NIMA.

Pirmieji diplomai įteikti šešiems patyrusiems rinkodaros specialistams, turintiems bakalauro diplomą ir mažiausiai 2 metų patirtį rinkodaros srityje (angl. LiMA A Marketing Specialist) bei šešiems rinkodaros vadovams, aukštos kompetencijos specialistams, turintiems bakalauro ar magistro diplomą ir mažiausiai 5 metų patirtį rinkodaros srityje (angl. LiMA B Marketing Manager).

„LiMA B Marketing Manager“ diplomus gavo: Rytis Buračas, Gintautas Kučas, Gedas Kučinskas, Rasa Siudikienė, Vytautė Survilaitė bei Eglė Šimkevičienė. „LiMA A Marketing Specialist“ sertifikatus gavo: Ieva Bukienė, Mantas Kazlauskas, Vytautas Narbutas, Diana Sabinskienė, Diana Šumukovič bei Indira Žuromskaitė.