Socialinės reklamos projektą inicijavo„Šeimos institutas“, o jį įgyvendinti padėjo Socialinių mokslų kolegijos studentai ir dėstytojai.

Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, tyrimai rodo, kad dauguma jaunų žmonių klaidingai suvokia, kas iš tiesų yra šeima ir tarpusavio santykiai, nes daugelis jų šiandien gyvena iliuzijų pasaulyje – iš matytų filmų ir tobulų, socialiniuose tinkluose sukeltų, nuotraukų sukurtame „paveikslėlyje“, kuris realybėje, deja, ne toks gražus ir ištobulintas.

„Kadangi pagrindinė problemos ašis yra socialiniai tinklai, o su šia drama daugiausia susiduria 18-25 metų asmenys, bendradarbiauti įgyvendinant idėją pakvietėme Socialinių mokslų kolegijos (SMK) Marketingo ir reklamos kūrimo studijų programos studentus bei dėstytojus. Studentai, kaip būsimi profesionalai, gali sukurti gerą ir įdomią reklamą, o kaip tikslinės auditorijos atstovai – patys papasakoti realias situacijas, kurias patiria kurdami ir puoselėdami santykius. Socialinių mokslų kolegijoje buvo surinkta fokus grupė, kurioje jauni žmonės dalijosi patirtimi, pasakojo ir analizavo situacijų dažnumą, priežastis, kodėl viskas būtent taip vyksta“, – cituojama „Šeimos instituto“ ir šio projekto vadovė Jolanta Ramonienė.

Studentai, kuruojami SMK dėstytojų Delijos Milašiūtės ir Vaidos Griškevičienės, sukūrė vizualinę socialinę reklamą: keturis plakatus ir keturis vaizdo siužetus, kurių tikslas - atkreipti jaunų porų dėmesį ir paskatinti susimąstyti apie tarpusavio santykius. Pasirinktos plakatų spalvos simbolizuoja būtent tai, ko santykiuose reikia: violetinė, ruda, oranžinė, raudona, juoda – atskleidžiančios pasitikėjimą, meilę, aistrą, jaukumą, patvarumą. Įvertinus, kad šiandien jaunimas nelinkęs skaityti ilgų tekstų, prie plakatų rašomas tik vienas, tačiau stiprus ir efektingas sakinys. Visuose plakatuose simbolis yra ta pati pora ir vaizduojamos bėdos, kurias patiria praktiškai visos šiuolaikinės poros.

Reklaminiuose video rodomos istorijos, kaip poros bendrauja tik virtualiame pasaulyje, nesikalbėdamos gyvai. Pasak Dagnės Zacharevskytės, projekto įgyvendinime dalyvavusios SMK studentės, ši problema yra nuolatos auganti, tačiau apie ją dar mažai kas drįsta kalbėti. „18-25 metų jaunimas ypatingai jaučia „internetinių“ santykių dramą. Jiems normalu sakyti „pasikalbėjome“, nors tik išsiuntė keletą žinučių vienas kitam, o realybėje net nebuvo susitikę. Jiems normalu susitikimo metu nutylėti, ką nori pasakyti, tačiau grįžus namo tiesiog tai parašyti trumpąją žinute. Taip juk daug viskas paprasčiau. Tačiau kur tai veda?“ – svarsto studentė.

Projektas „PPP: pozityviai, patraukliai, paveikiai“ finansuotas pagal LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos organizuotą Nevyriausybinių organizacijų, dirbančių šeimos gerovės srityje, veiklos projektų atrankos 2018 metais konkursą .

Už koncepcijos sukūrimą ir įgyvendinimą, tinklapio ir reklamų sukūrimą ir sklaidą sumokėti 5959 eurai.

Šeimos instituto ir SMK kampanija
Šeimos instituto ir SMK kampanija
Šeimos instituto ir SMK kampanija
Šeimos instituto ir SMK kampanija