Pasak „Big Eyeballs“ vadovo Nerijaus Vertelkos, sprendimą atidaryti 3D studiją paskatino vizualinių menų bei naujų technologijų sintezė, kuri ypač ryškiai atsiskleidžia kino industrijoje.

„Technologijų revoliucijos paprastai vyksta už uždarų durų. Jas inicijuoja ir plėtoja pramogų bei kino industrijos atstovai, dirbantys su dideliais, lyderiaujančiais prekės ženklais. Būtent taip išbandomos naujos vizualinės komunikacijos sritys. Žmonės vis dažniau mato šiuos naujoviškus vaizdus, jie tampa mėgstami, vertinami kaip prabangūs, turiningi bei įkvepiantys. Mes siekiame, kad pačios inovatyviausios technologijos kuo greičiau taptų nauja norma”, – sako studijos vadovas.

Stebint kompiuterio kuriamų vaizdų (angl. computer generated images) augimą ne tik kino, bet ir reklamos srityje, kūrėjai atranda naujų galimybių dėmesiui prikaustyti bei pasiūlyti naują, vizualiai malonų turinį.

„Matydami tokių reklamų įtaigumą bei efektyvumą, pajautėme stimulą augti. Norime būti šios naujai kuriamos realybės priešakyje ir kurti vaizdus, kurie įgauna mus supančio pasaulio patobulintą ar pakeistą pavidalą“, – teigia N. Vertelka.

Pastaruosius metus „Big Eyeballs“ komanda dirbo kaip vidinis reklamos agentūros „All Caps“ padalinys, mokėsi derinti 3D žinias su kūrybos komandos idėjomis. Tai leido ne tik atrasti geriausius projektų valdymo metodus, bet ir susidėlioti šios srities žodyną. Jis padeda konsultuojant klientus bei atskleidžiant jiems šių technologijų galimybes kiekvienam suprantama kalba.

Matydami tokių reklamų įtaigumą bei efektyvumą, pajautėme stimulą augti. Norime būti šios naujai kuriamos realybės priešakyje ir kurti vaizdus, kurie įgauna mus supančio pasaulio patobulintą ar pakeistą pavidalą.
N. Vertelka

Nors studija skaičiuoja pirmąsias savarankiško darbo dienas, jų klientų krepšelis – jau solidus. Bendradarbiaudama su žinomais prekiniais ženklais, tokiais kaip „Maxima“, „Luminor“ ir „Pieno žvaigždės“, „Big Eyeballs“, komanda jau įgyvendino keletą sėkmingų 3D technologija paremtų projektų.

Anot N. Vertelkos, studijos veiklos sritys – kompiuterinė animacija, realių produktų simuliacijos, personažų dizainas ir animacija, naudojant progresyvią judesio fiksavimo (angl. motion capturing) technologiją ir kiti 3D technologijomis pagrįsti darbai. Studija klientams siūlo visą paslaugų spektrą nuo idėjos išvystymo, vizualinės koncepcijos sukūrimo iki 3D modeliavimo.

„Juokaudami sakome, kad esame skaitmeninių amatų studija. Tikimės, kad tai, kas šiandien atrodo itin inovatyvu, ateityje taps įprasta profesija. Esame atviri įvairiems projektams ir nusiteikę dirbti su menininkais, prodiuserinėmis kompanijomis bei reklamos agentūromis. Šiandien vienas mūsų tikslų yra plėsti akiratį ir su bendraminčiais atrasti daugiau 3D technologijų galimybių, kuriomis vaizduotę paverstume realiomis istorijomis”, – sako N. Vertelka.