„Kartu su reklamos kūrėjais norėjome sukurti tokią kampaniją, kuri ne tik pristatytų gaminamus produktus, bet ir paskatintų kitaip pažvelgti į mus supančią aplinką ir daromą poveikį gamtai.

Kiekvienas iš mūsų gali didžiuotis savo neveiktais darbais ir laikyti juos trofėjais, todėl skatiname džiaugtis net ir mažomis pergalėmis. Juk savomis rankomis sukonstruotos tvirtos sienos ne tik tarnaus ilgą laiką bet ir suteiks vidinį pasitenkinimą savo darbu“, – sako „Knauf“ marketingo vadovė Tatjana Reginė.
„Knauf“ ieškojo netradicinių sprendimų, kurie pabrėžtų gipskartonio plokščių skirtumus ir paskatintų į gaminius pažvelgti nauju kampu. Medžioklės trofėjus imituojančios gipskartonio plokštės, kurių išskirtines savybes atspindi konkrečios vienam ar kitam gyvūnui būdingos savybės.
Vizualinį šio projekto įgyvendinimą sukūrė nepriklausomas kūrybininkas Aurimas Kadzevičius.
„Norėjome pabrėžti išskirtines kiekvienos plokštės savybes, pritaikydami jas konkrečių Lietuvos gyvūnų charakteriams. Mes mylime gamtą ir tokiu būdu skatiname žmones atsakingai žiūrėti į greta mūsų esančius sutvėrimus.

Antroji šios kampanijos žinutė – kviečiame žmones didžiuotis ne materialiais dalykais, tokiais kaip pinigai, namai ar įsigyti daiktai, o savo pačių nuveiktais darbais ir sukurtais trofėjais. Mums patiems ši kampanija buvo įdomi ir nors su „Knauf“ įmone dirbam nebe pirmą kartą, šis kūrybinis sprendimas ir jo koncepcija gerokai skiriasi nuo ankstesnių darbų“, – sako A. Kadzevičius.

Reklaminėje kampanijoje pristatomos penkios skirtingos „Knauf“ gipskartonio plokštės, kurioms priskirtos skirtingų Lietuvos gyvūnų savybės: smūgiams atsparią „Knauf blue“ plokštę reprezentuoja avinas, ypač stipriu kartonu dengtą „Knauf brown“ – lokys, impregnuotą ir drėgmei atsparią „Knauf Green“ – žuvis, ugniai atsparią „Knauf red“ – pelėda, standartinę plokštę „Knauf white“ – elnias.

Idėjos autorius A. Kadzevičius šiais metais laimėjo Wood pensil winner (liet. Medinis pieštukas, kuris atitinka bronzą) nominaciją tarptautiniame konkurse „D&AD Awards“, taip pat jo kurta „Sidabrinės linijos“ kampanija „Žmogui reikia Žmogaus!“ užėmė I-ąją vietą NVO komunikacijos kampanijų apdovanojimuose.