„Kuo daugiau komunikacijos įmonių įsipareigos laikytis kokybės standartų, tuo bus skaidresnė komunikacijos rinka. Mums rūpi sveika komunikacijos paslaugų rinka su veikiančiu savireguliacijos mechanizmu. Asociacijos nariai įsipareigoja ne tik užsakovui, bet visai rinkai, ir savo veikloje vadovaujasi asociacijos patvirtintu Etikos kodeksu. Todėl džiaugiamės, kad šios vertybės ir aukšti reikalavimai priimtini agentūros „Publicum FComm“ komandai. Šios agentūros vadovo ilgametė patirtis rinkoje taip pat sustiprins ir asociacijos veiklą“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas KIA Tarybos pirmininkas Artūras Jonkus.

Artūras Jonkus

KIA rūpinasi sveika komunikacijos paslaugų rinka, aukštais profesiniais standartais ir veikiančiu rinkos savireguliacijos mechanizmu. Asociacijos narės savo veikloje vadovaujasi KIA veiklos kokybės standarte numatytais finansinio ir klientų skaidrumo, atskaitomybės, atsakomybės reikalavimais, deklaruoja interesus, aktyviai dalyvauja edukacinėje komunikacijos srities veikloje ir nuolat kelia agentūrų darbuotojų kvalifikaciją.

„Esame specializuota agentūra, todėl daug metų laikėmės kiek nuošaliau, stebėdami, bet neįsitraukdami. Ironizuojant galima būtų sakyti, kad pandemijos metu nugalėjo noras socializuotis, tačiau tai būtų tik maža dalis tiesos – kiekvienai organizacijai ateina laikas „įsirėminti“ į bendrą rinkos paveikslą, pasitikrinti savo vertybes, dalintis žiniomis, mokytis ir kartu tobulinti gildijos žaidimo taisykles. Manome, kad mūsų patirtis ir specializacija gali būti naudinga, juoba, kad KIA principai ir etikos standartai visiškai atitinka mūsų veiklos filosofiją“, - sakė „Publicum FComm“ direktorius ir partneris Vaidotas Vyšniauskas.

2008 metais įkurta „Publicum FComm“ yra pirmoji ir vienintelė specializuota finansinės komunikacijos įmonė Baltijos šalyse. Įmonė teikia finansinės informacijos rengimo, sklaidos, strateginės analizės, krizių komunikacijos bei ryšių su žiniasklaida ir investuotojais paslaugas. 65 proc. „Publicum FComm“ akcijų priklauso agentūros direktoriui Vaidotui Vyšniauskui, 35 proc. – „Publicum group“.

Komunikacijos industrijos asociacija (KIA), vienijanti agentūras „Adverum“, „Agency 1323“, „co:agency“, „Headline“, „Idea Prima“, „Integrity PR“, „Nova media“, „PR Service/Edelman Affiliate“ ir „Publicum FComm“, įkurta 2009 metais, siekiant stiprinti profesinius standartus ir gerinti komunikacijos verslo aplinką šalyje. Asociacija reguliariai organizuoja edukacinius renginius aktualiomis komunikacijos temomis.