Provincialu, bet žadina nostalgiją: senas reklamas kolekcionuojanti fotografė jose mato visuomenės atspindžius
„Neretai menas ir komercija mano fotografijoje susijungia“, – sako Elena Krukonytė, fotografė, dirbanti su konceptualiais, meniniais ir komerciniais projektais. Dažnai tai nutinka ir fotografuojant ar filmuojant prekių ženklų, produktų reklamas ar muzikos atlikėjų video klipus. Jau kelerius metus E. Krukonytė socialiniame tinkle „Instagram“ kuria 90s_lithuania anketą, kur turi daugiau nei 88 tūkst. sekėjų. Tai – 1990–2005 metų vizualinės kultūros archyvas. „Atsimenami dalykai vienija žmones“, – šypsosi pašnekovė. Ieškant to meto reliktų natūraliai gimė minėto profilio atšaka – specializuota anketa nekenciu.reklamos, artėjanti prie 3 tūkst. sekėjų auditorijos. Tai – lietuviškų arba Lietuvoje publikuotų reklamų archyvas. Šią veiklą E. Krukonytė, pati gimusi 1998–aisiais, vadina aistringu hobiu.