Komunikacijos paslaugų agentūros „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ skaitmeninės komunikacijos vadovo pareigas nuo šios savaitės pradeda eiti Justinas Jautžemis.

„Ne vienerius metus su daugeliu savo klientų dirbame kaip 360 komunikacijos agentūra, kuruojanti tiek rinkodaros, skaitmeninės komunikacijos ar kūrybines kampanijas, tiek ir tradicinius ryšius su visuomene. Augame visose srityse ir pastaruoju metu itin jautėme poreikį dar labiau sustiprinti skaitmeninės komunikacijos kompetencijas. Tad tikimės, kad prie mūsų prisijungęs digital profesionalas Justinas sėkmingai vairuos mūsų skaitmeninės komunikacijos ambicijas viduje ir išorėje“, – pranešime žiniasklaidai cituojama Raminta Rimkienė, „Fabula Hill+Knowlton Strategies” direktorė.

J. Jautžemis iki šiol dirbo prekės ženklo strategu rinkodaros konsultacijų studijoje „Hungry Scout“, dar anksčiau – skaitmeninės rinkodaros ir inovacijų vadovu žiniasklaidos planavimo agentūroje „Open Agency“, inovacijų ir žiniasklaidos planuotoju agentūroje „Manning Gottlieb OMD“ Londone.

Komunikacijos agentūros „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ klientų sąraše – „Telia“, „Maxima“, „The Coca-Cola Company“, SEB bankas, „Olifėja“, „McDonald‘s“ „Tesonet“, „Philip Morris International“, DFDS, „Baltic Amadeus“, Europos Parlamentas, „MV Group“, Facebook ir kt.

„Fabula Hill+Knowlton Strategies“ veikia nuo 1999 m. Savo klientams – Lietuvos ir tarptautinėms bendrovėms bei organizacijoms, „Fabula“ teikia plataus spektro komunikacijos paslaugas. Agentūroje dirba daugiau kaip 30 konsultantų ir komunikacijos specialistų.

M360