Kaip rodo interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenys, „Delfi“ gegužės 12 d. sulaukė 592 248 realių vartotojų, artimiausią konkurentą aplenkdama 17 tūkstančių.

Dar didesni skirtumai išryškėjo vertinant atskirai naujienų skilties lankomumą. Dienos naujienas „Delfi“ skaitė 282 tūkstančiai, kai artimiausio kito portalo – 162 tūkstančiai realių vartotojų, o titulinį „Delfi“ puslapį aplankė 202 tūkstančiai lankytojų, tai yra, du kartus daugiau nei antroje vietoje likusio portalo. „Delfi“ video turinys naujienų portale per vieną dieną, gegužės 12-ąją, surinko daugiau nei milijoną peržiūrų.

„Nors rinkimai dar nesibaigė ir laukia intensyvios pora savaičių ruošiantis antrajam Prezidento rinkimų turui, jau dabar galiu pasakyti, kad didžiuojuosi visa „Delfi“ komanda, kuri rinkimų dieną dar kartą įrodė savo profesionalumą. Daugiau nei 30 žmonių komanda dirbo, kad apsilankę „Delfi“ žmonės rastų ne tik naujausius rezultatus, bet ir ekspertų įžvalgas, visas kitas su rinkimais susijusias naujienas“, – sakė „Delfi“ vyr. redaktorė Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė.

„Matome, kad mūsų darbą įvertino ir skaitytojai, kurie visą dieną buvo kartu su „Delfi“, sekė naujienas ir laukė rinkimų rezultatų. Kviečiame juos ir toliau likti kartu – dėsime visas pastangas, kad ir antrajame rinkimų ture būtumėte tikri priimantys informuotą sprendimą“, – komentavo ji.

Primename, kad „Delfi“ portale šiuo metu veikia speciali rubrika „Prezidento rinkimai, kurioje galite patogiai rasti visas su šiais rinkimais susijusias naujienas.