„The New York Times“ reklamai įteikti du „Juodieji pieštukai“ (angl. Black Pencils) – aukščiausias kūrybinių industrijų festivalio „D&AD“ apdovanojimas, taip pat septyni, auksinį medalį atitinkantys, „Geltonieji pieštukai“ (angl. Yellow Pencils), keturi sidabro „Grafito pieštukai“ (angl. Graphite Pencils) ir trys bronzos „Mediniai pieštukai“ (angl. Wood Pencils).

„Juoduosius pieštukus“ gavo „The Truth Is Worth It“ kampaniją žiniasklaidos priemonei kūrusios nepriklausoma agentūra „Droga5“ ir produkcijos įmonė „Furlined“, rašo adweek.com.

Per 57 festivalio „D&AD“ organizavimo metus iki 2019 metais vykusios šventės iš viso buvo įteikti 154 „Juodieji pieštukai“. Pasak „D&AD“ generalinio direktoriaus Timo Lindsay, tai vienas iš itin retų atvejų, todėl gauti aukščiausią apdovanojimą yra didžiulė, sunkiu darbu iškovota garbė rinkodaros srityje.

Tiesa, buvo „D&AD“ konkursų, kai „Juodieji pieštukai“ nebuvo įteikti, tačiau 2019-aisiais juos gavo šeši pretendentai. Kol kas rekordas yra septyni vieno festivalio metu išdalinti aukščiausi apdovanojimai („Juodieji Pieštukai“).

„D&AD“ yra vienas didžiausių kūrybinių industrijų renginys pasaulyje, kurio metu įteikiami asociacijos skirti apdovanojimai už kūrybiškiausius reklamos ir dizaino sprendimus įvairiose kategorijose.

„Visi pieštukams nominuoti darbai, kuriuos mačiau, ir kuriuos vertino komisija, yra pribloškiantys, o jų kokybė – neįtikėtina. Tai rodo sparčią mūsų industrijos plėtrą“, – komentuoja „D&AD“ generalinis direktorius T. Lindsay.