Agentūros „Not Perfect“ vadovas Paulius Senūta džiaugiasi šiuo pasiekimu: „Tai vieni didžiausių pasaulyje reklamos apdovanojimų. Į juos siunčiama didelis kiekis darbų, o apdovanojimų įteikiama mažai. Šiemet į „Epica Awards“ siųsta 3410 darbų iš 61 šalies. Mums tai didelis įvertinimas.“

Be to, priduria jis, nors „Kanų liūtai“ yra žymesnis kūrybingumo festivalis, bet šie apdovanojimai niekuo neatsilieka.
Anot P. Senūtos, jei agentūra „Not Perfect“ laimėtų, tai būtų pirmasis „Epica Awards“ įvertinimas. Konkurso trumpajame sąraše – du „Not Perfect“ kūriniai, skirti Vilniaus implantologijos centrui:„Ice Cream“ (liet. ledai) ir „Sweets“ (liet. saldumynai).

„Žinome, kad odontologijos klinikos garsėja nuobodžiomis ir įprastomis reklamomis, kur rodomi žmonės su baltais chalatais ir tobulomis šypsenomis. Tai yra viena kategorijų, kuri nepaliesta reklamos kūrybingumo. Viena pusė – sukurti kitokią reklamą toje kategorijoje, kuri būtų nesilaikanti reklamos tradicijų, o antra – įtikinti dalyvaujančius procese, kad vertą tokią reklamą paleisti. Vienas iš dalykų, ką labai dažnai festivaliuose įvertina, tai naujovišką priėjimą ir drąsą“, – komentuoja jis.

Kaip pasakoja P. Senūta, reklamose padaryti raižiniai – piešti ranka, tai ne kompiuterių darbas: „Šie dalykai taip pat įvertinami reklamos bendruomenėse. Negaliu atsakyti, kokie oficialūs „Epica“ kriterijai, bet „Kanų liūtų“ – idėjos originalumas, išpildymo kokybė ir drąsa. Tačiau daug kas remiasi tuo, ką užduoda Kanai. Galbūt kriterijų net nėra, dažnai sprendžia tik komisija.“

Tarptautinio masto „Epica Awards“ – daugiau kaip 30 metų rengiami kūrybingumo apdovanojimai, kurie yra gretinami su jau minėtu „Kanų liūtai“ festivaliu bei „Clio“. Nuo kitų konkursų „Epica“ skiriasi tuo, kad čia komisijos nariai yra sudaryti ne iš rinkodaros ir marketingo ekspertų, o iš žiniasklaidos atstovų, dirbančių ir rašančių šiomis temomis.

Kūrybingumo festivalio „Epica Awards“ laureatai bus skelbiami lapkričio 21 dieną.