„Vienas pirmųjų Kauno prekybos centrų „Molas“ po 2016 m. atliktos renovacijos ir prekės ženklo atnaujinimo pernai pradėjo naują ilgalaikio augimo etapą. Jį tęsdami nusprendėme pasitelkti ir išorės partnerius, kurių konsultacijos ir patirtis sustiprintų prekybos centro komunikaciją, padidintų „Molo“ prekės ženklo žinomumą ir atpažįstamumą, prisidėtų auginant vidutinį pirkėjo krepšelį“, – pranešime žiniasklaidai cituojama prekybos centro „Molas“ valdytoja Indrė Januševičiūtė.

Pasak jos, rinkodaros paslaugų konkursą laimėjusi agentūra „Idea prima“ atitiko apibrėžtus partnerio atrankos kriterijus. Tai – netradicinių sprendimų parinkimas, platus taktinių įgyvendinimo priemonių arsenalas, patirtis teikiant panašaus pobūdžio paslaugas.

„Laimėtą konkursą vertiname kaip iššūkį nuolat tobulėjančiai ir augančiai mūsų komandai. „Molo“ prekės ženklo augimo potencialą padės įtvirtinti integruota visų agentūros vidinių padalinių – išmanios rinkodaros, socialinės medijos, renginių ir ryšių su žiniasklaida – veikla“, – sakė agentūros „Idea prima“ partneris, integruotos komunikacijos projektų direktorius Linas Damanskis.

Prekybos centrą „Molas“ valdo tarptautinė nekilnojamojo turto valdymo bendrovė „Newsec“. 22 tūkst. kv. m prekybinio ploto centre „Molas“ veikia daugiau nei 65 aprangos, avalynės, interjero, namų apyvokos, aksesuarų, kt. prekes siūlančių parduotuvės, 5 kavinės ir restoranai.

Agentūra „Idea prima“ komunikacijos ir rinkodaros paslaugas teikia Vilniaus prekybos centrui „GO9“, mažmeninės prekybos naftos produktais kompanijai „Circle K Lietuva“, draudimo bendrovei BTA, bankui „Citadele“, tarptautinei veiklos vertinimo sprendimų bendrovei „Nielsen“, vaistinių tinklui „Gintarinė vaistinė“, Lietuvos investicinių ir pensinių fondų asociacijai, automobilių prekybos bendrovei „Inchcape Motors“, gyvūnų priežiūros paslaugų ir prekių tinklui „Petcity“, kitoms įmonėms ir organizacijoms.

UAB „Idea prima“ bendros pajamos pernai išaugo 46 proc. iki 1,53 mln. eurų, tiesioginės veiklos pajamos – 65 proc. iki 552 tūkst. eurų, ikimokestinis pelnas siekė 47 tūkst. eurų (2016 m. – 3 tūkst. eurų).