Sėkmingas prekės ženklas šiandien ne tik konceptualiai stiprus, bet ir draugiškas aplinkai – to šiandien ieško visuomenė. „Kodėl mums reikia gerų prekės ženklų? Nes mes norime gero pasaulio. Šiandienis žmogus susiduria su daugybe problemų, pradedant – oro užterštumu, klimato pokyčiais, baigiant – žmogaus teisių pažeidimais, badu ar nutukimu. Vartotojams svarbu, kad prekės ženklai būtų naudingi ne tik jiems, bet draugiški visuomenei bei aplinkai“, – pastebėjimais dalijasi Clare McNally.

Nauju normalumu tapęs tvarumas ir atsakingumas, anot prekės ženklų strategės, yra tai, kas pelno klientų dėmesį, tačiau verslo sėkmei vien to nepakanka. „Stiprus prekės ženklas šiandien turi būti ne tik konceptualiai geras, bet ir žaismingas, gražus, šmaikštus, kūrybingas. Kitaip tariant – geras visomis prasmėmis“, – sako Clare McNally.

Anot prekės ženklų strategės, jos mokiniai dirbdami komandose tiek Danijoje, tiek Lietuvoje, „The Atomic Garden“ mokykloje konsultuodamiesi su mokytojais sukuria ir pristato tikrai sėkmingus ir atsakingus prekės ženklus, įsigilina į vartotojo poreikius ir pastebi, kad už gero prekės ženklo slypi daug paslėptų detalių, apie kurias svarbu pagalvoti.

Poreikis kurti atsakingus ir vartotojams patrauklius prekės ženklus, C. McNally nuomone, tik augs. Šiuo keliu suka net ir visam pasauliui žinomi vardai, tokie kaip „McDonalds“, „Hellmann’s“, jie ima ieškoti sprendimų, kaip savo prekės ženklus padaryti labiau draugiškais ir geresniais.

„Jau kuris laikas įprasti dalykai tampa žali, tačiau dabar būtent žali sprendimai tampa įprasti. Tais atvejais, kai produktas nėra ekologiškas, svarbu atkreipti dėmesį, kad jis gali būti gaminamas turint gerus tikslus. Kartais nereikia, kad produktas pasikeistų, kartais svarbu tai, kad jis atkreipia dėmesį į tam tikras aktualias problemas ar net padeda jas spręsti“, – įžvalgomis dalijasi Clare McNally.

Pokyčius kuria kiekvienas

Prekės ženklo strategė C. McNally kuriant produktus ar paslaugas ragina galvoti apie socialines, ekologines, sveikatos problemas, prie kurių sprendimo ar bent jau iškėlimo galite prisidėti.

Stebint šią tvarumo bangą C. McNally primena, kad geru gali būti bet kuris prekės ženklas ir tai naudinga ne tik aplinkai, verslui, bet ir su šiuo prekės ženklu dirbantiems žmonėms.

„Geri brandai yra gerai kiekvienam. Netgi pačiam yra daug prasmingiau dirbti su tokiais prekės ženklais. Anksčiau tavo vertybės nebūtinai sutapdavo su prekės ženklu, bet dabar jūs galite būti partneriai ir tai, kas svarbu gali sutapti. Tu gali dirbti prekės ženklui ar sukurti prekės ženklą, kuris kalbėtų apie tai, kas tau asmeniškai prasminga“, – pokyčius ragina prekės ženklų strategė.