Geriausi reklamos, rinkodaros ir viešųjų ryšių darbai iš viso pasaulio kovoja skirtingose kategorijose dėl bronzos, sidabro ir aukso „Liūtų“ bei svarbiausio apdovanojimo – „Grand Prix“. Šiemet darbus buvo galima teikti į 27 kategorijas, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Dėl „Liūtų“ šiemet kovoja 6 lietuvių darbai – iš viso 11 paraiškų.

Šiais metais Lietuvai atstovauja reklamos agentūros „Adell Taivas Ogilvy“, „New!“, „Folk“, strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ ir Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“.

Reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“ apdovanojimams pateikė du projektus. Pirmasis – „Lietuvos draudimo“ projektas „Viena išgelbėta gyvybė – daugybė išgelbėtų gyvenimų“, priduotas į Sveikatos ir sveikatingumo („Health & Wellness“) kategoriją. Ši kampanija skirta pirmosios pagalbos įgūdžiams aktualizuoti. Kampanija paremta video interviu, kuriame dviem vaikinams, prieš metus išgelbėjusiems vyriškio gyvybę, interviu metu netikėtai padėkoja išgelbėtas asmuo ir jo artimieji.

Antrasis darbas – TELE2 „Laisvo interneto“ kampanija, kovojanti Kūrybiško efektyvumo („Creative Effectiveness“) kategorijoje. TELE2 kampanija su po Lietuvą keliaujančiu namu praėjusiais metais pateko į „Kanų liūtų“ finalininkų sąrašą, todėl šiemet galėjo varžytis Efektyvumo kategorijoje, į kurią galima teikti tik jau apdovanotus arba į finalą patekusius darbus.

Tele2 "Laisvo interneto kampanija"

Kūrybinė agentūra „New!“ apdovanojimams pateikė MO muziejų pristatantį įvaizdinį klipą „Pasaulio istorija“ Video („Film“) kategorijoje. Jame pasakojama pasaulio sukūrimo istorija, iliustruota daugiau nei 60-ia lietuviško modernaus meno darbų iš MO kolekcijos.

Dizaino agentūra „Folk“ kovoja su „Signato“ projektu Dizaino („Design“) ir Meistrystės („Industry Craft“) kategorijose. „Signato“ – tai šriftas, atkurtas pagal Vasario 16-osios akto rankraštį ir pristatytas Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečio proga.

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ varžosi su vienu projektu 4 subkategorijose. Tai daug skirtingų reakcijų ir atgarsio pasaulyje sulaukusi kampanija „Vilnius – Europos G taškas“. Drąsiu šūkiu ir vizualais reklama siekė didinti Vilniaus žinomumą tikslinėse atvykstamojo turizmo rinkose – Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje. Darbas pateiktas į 3 Kūrybiškos strategijos („Creative Strategy“) subkategorijas ir Lauko („Outdoor“) kategoriją.

Vilnius-Europos G taškas

Strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ šiais metais taip pat kovoja dėl apdovanojimų su TELE2 roamingo paslaugos krizės suvaldymo kampanija.

Nors reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R“ nėra Lietuvos paraiškų sąraše, tačiau ji pateikė 3 darbus kartu su prancūzais „Red Fusion Paris“, kompanijos „Colgate Palmolive“ įkurta kūrybine agentūra. Lietuvių ir prancūzų bendrai kurta vaikiškos dantų pastos „Colgate“ kampanija „Nežaisk su cukrumi“ buvo pristatyta Lenkijoje. Jungtiniai trys darbai pateikti į Spaudos („Print & Publishing“) ir Lauko („Outdoor“) kategorijas.

"Not Perfect / Y&R". Nežaisk su cukrumi

„Šiais metais darbų į „Kanų liūtus“ Lietuva pateikė mažiau, bet tai nereiškia, kad turime mažiau galimybių laimėti. Tikiu, kad kūrybiškumas reklamoje ir komunikacijoje matuojamas ne kiekiu, o kokybe. Linkiu visiems siekti kokybės savo darbuose ir išsikelti sau tikslą kasmet į „Kanų liūtus“ pateikti geriausią savo agentūros metų darbą. Neabejoju, kad visi galite padaryti žaismingą atranką su savo klientais ir darbuotojais bei išsiųsti vieną darbą, už kurį visi kartu su klientais sirgsite. Norėkite ir tikrai laimėsite!“ – linki „Kanų liūtų“ festivalio atstovas Lietuvoje Tomas Balžekas.

Festivalyje Lietuvai atstovauja ir „Jaunųjų liūtų“ konkursą Lietuvoje laimėjusios agentūros „Imagine“ komanda – Aistė Jakimavičiūtė Bikauskė ir Ugnė Balčiūnaitė.

Trečiadienį lietuvaičių laukia užduotis Skaitmeninio sprendimo kategorijoje ir kūrybinė kova su beveik šimtu varžovų iš kitų šalių.

Akcentas festivalyje – ekologija

Be apdovanojimų, festivalio dalyvių laukia keli šimtai pranešimų aktualiausiomis reklamos, rinkodaros, medijų temomis. Tarp ryškiausių pranešėjų šiemet – filmų režisierius Alfonso Cuarón, moderniosios klasikos kompozitorius Max Richter, NBA daugkartinis čempionas Dwyane Wade, aktorė, režisierė ir prodiuserė Kerry Washington, dainininkas ir dainų autorius John Legend, aktorė Laura Dern ir kiti.

Festivalyje šiais metais skiriamas didelis dėmesys tvarumo temai. Renginyje nebeliks vienkartinių plastikinių butelių, visi dalyviai gaus stiklines vandens gertuves be jokio prekinio ženklo, skatinant ilgalaikį naudojimą ir po festivalio. Per visą savaitę tikimasi sutaupyti 150 000 plastikinių butelių, simboliniu būdu prisidedant prie šiltnamio efekto mažinimo.

„Klimato kaita yra pasaulinė krizė, o rinkodaros ir reklamos specialistai turi išskirtinę galimybę kūrybiškais būdais apie tai kalbėti ir skatinti imtis veiksmų. „Kanų liūtai“ – tai platforma, kurioje galima pasiekti kūrybiškiausius protus ir skatinti juos palaikyti tvarumą, kad užtikrintume mūsų pasaulio ateitį“, – teigė „Kanų liūtų“ festivalio pirmininkas Philipas Thomas.

„Kanų liūtų“ aplinkosaugos dėmesys atsispindi ir apdovanojimuose – tvarumo temai dedikuota atskira Tvaraus vystymo tikslų kategorija.