„Mes sujungiame savo bendrą pramoginį turinį su srautinio perdavimo platforma „Disney+“ ir savo gerbėjams transliuosime jų jau gerai pažįstamas ir pamėgtas istorijas. Tvirtai žengdami į rinką su naujais pavadinimais mes paruošėme naujų laidų, kurias nekantraujame pradėti rodyti šiais metais“, – sako „The Walt Disney Company Nordic & Baltic“ vyresnysis viceprezidentas ir regiono vadovas Hansas van Rijnas.

Jis aiškina, kad „FX“ prekės ženklas buvo optimizuotas ir pritaikytas vietinės televizijos kanalų auditorijos poreikiams, tačiau kartu išsaugojo drąsaus ir užtikrintai žengiančio senojo prekės ženklo palikimą.

FX Life logotipas
FX logotipas

„Linijinės televizijos verslas ir toliau išlieka mūsų prioritetu, leidžiančiu sudominti savo žiūrovus pramoginiu turiniu iš daugelio pasaulinio lygio „Disney“ šeimai priklausančių kino studijų“, – teigia Hansas van Rijnas.

„FX“ ir „FX life“ kanalai naujais pavadinimais startuoja jau nuo 2024 m. sausio 24 d.