Šiais, 10-aisiais „PR lapių“ gyvavimo metais, penkiose kategorijose bus įvertinti jau įgyvendinti ir vis dar vykstantys 2021 metų projektai! Konkurso nugalėtojus keturiose kategorijose renka komisijos nariai, o viena kategorija, Simpatijų lapė priklauso Jums! Kiekvienas iš Jūsų gali prisidėti prie „PR lapės simpatijų“ nugalėtojų. Išrinkite labiausiai Jūsų simpatijų vertą komunikacijos projektą.

Pasidalinkite, koks komunikacijos projektas Jums patiko labiausiai!

1. Projektas – žingsnių nuolaida vaisiams ir daržovėms su programėle #walk15. Dalyvis – prekybos tinklas „Iki“.

Prekybos tinklas „Iki“ ir mobilioji vaikščiojimo programėlė #walk15 rugsėjo mėn. paskelbė iki tol Lietuvoje neregėtą naujieną. Naudojantis programėle, „Iki“ parduotuvėse perkant vaisius ir daržoves galima gauti žingsnių nuolaidą. Žingsnių nuolaidos tikslas – skatinti sveikatingumą, aktyvumą, sveikesnę mitybą.

Geltonoji banga su IKI darbuotojais

2. Projektas – Barboros iššūkis: vienas maišelis daug būdų jį panaudoti. Dalyvis – UAB Barbora.

Siekdama mažinti plastiko pakuočių, e. parduotuvė „Barbora“ 2021 m. birželį atsisakė plastikinių maišų užsakymams vežti. Siekdama, kad klientams perėjimas prie popierinių maišelių būtų kuo lengvesnis, o kartu keistųsi ir jų požiūris į tvaresnes pakuotes, „Barbora“ paskelbė iššūkį: „Vienas maišelis – daug būtų jį panaudoti“.

"Barbora" maišeliai

3. Projektas – „nežVAIRUOK!“. Dalyvis – naujienų portalas „Delfi“.

„Delfi“ socialinė iniciatyva „NežVAIRUOK!“. Tai iniciatyva, skatinanti nenaršyti telefone vairuojant ir sutelkti visą dėmesį tik į kelią. Nemesk kelio dėl ragelio – „NežVAIRUOK!“.

Nežvairuok

4. Projektas – „pOrtalas“. Dalyvis – Benedikto Gylio paramos fondas.

„pOrtalas“ – ne pelno siekiantis tarptautinio dėmesio sulaukęs techninis-meno projektas, 2021 m. sujungęs du pirmuosius miestus Vilnių ir Liubliną. Vienybės suvokimą ir geografines empatijos bei tolerancijos ribas plečianti iniciatyva skatina pilietiškumą ir kiekvieno atsakomybę prieš visų mūsų namus – Žemės planetą.

Benedikto Gylio paramos fondas

5. Projektas – komunikacijos kampanija (Ne) vienišas gimtadienis“. Dalyvis – Lietuvos Raudonojo Kryžiaus draugija.

Akcentuodamas senjorų vienišumo problemą ir šokiruojančią vyresnių žmonių savižudybių statistiką, Lietuvos Raudonasis Kryžius kartu su komunikacijos agentūra „Penkiolika minučių iki vidurnakčio“ bei kūrybine agentūra „Work fork“ 2021-ųjų metų pirmojoje pusėje vykdė socialinę kampaniją „(Ne)vieniši gimtadieniai“. Kampanija skleidė žinutę, kad kai kurie vieniši senoliai gimtadienio nebelaukia bei skatino prisidėti prie senelių vienišumo mažinimo skiriant 1,2 proc. GPM Lietuvos Raudonajam Kryžiui.

Raudonasis kryžius

6. Projektas – Lituanistinio švietimo pažinimo komunikacijos kampanija. Dalyvis Užsienio reikalų ministerijos Globalios Lietuvos departamentas.

Pasaulyje veikia daugiau kaip 200 lituanistinių mokyklų, tačiau jose mokosi tik apie 7,5 proc. užsienio lietuvių vaikų. Užsienio reikalų ministerijos Globalios Lietuvos departamentas įgyvendino Lituanistinio švietimo pažinimo komunikacijos kampaniją, kuria siekiama didinti lituanistinių mokyklų žinomumą, bendruomenės narių domėjimąsi jų veikla ir naujų mokinių pritraukimą bei formuoti nuomonę, kad mokytis lietuvių kalbos yra naudinga, tai yra investicija į vaiko ateitį.

Globali Lietuva

7. Projektas – Atostogos su „Kino pavasariu“ – festivalio kino naktys viešbučiuose. Dalyvis – Vilniaus tarptautinis kino festivalis „Kino pavasaris“.

Atostogos su „Kino pavasariu“ – festivalio kino naktys viešbučiuose. Festivalio metu kovo 18 – balandžio 5 d. šeši viešbučiai Vilniuje bei vienas viešbutis Kaune virto kino teatrais ir kvietė festivalio filmus žiūrėti asmeninėse salėse – viešbučių kambariuose.

Atostogos su Kino pavasariu

8. Projektas Atverk pasaulį klausimais. Dalyvis – Vilniaus universitetas.

Universitete, priešingai nei mokykloje, pakelta ranka reiškia norą užduoti klausimą, o ne pasakyti atsakymą. Išdrįsi ar ne – universitete užduoti klausimai bus lemtingi ateičiai. „Atverk pasaulį klausimais“ – VU dėstytojų portretų serija, kviečianti būsimuosius studentus rinktis VU pirmu numeriu, rasti čia savo mokytoją ir drąsiai jo klausti visko.

VU kampanija Atverk pasaulį klausimams

9. Projektas – Geltonoji banga su „Iki“ darbuotojais. Dalyvis – Prekybos tinklas „Iki“.

Vykstant „Eurovizijos“ karštligei „Iki“ prisijungė prie geltonosios bangos – pirkėjams pristatė vaizdo klipą, kuriame prekybos tinklo darbuotojai šoka pagal „The Roop“ kūrinį. „Iki“ darbuotojai šį pasiūlymą sutiko itin entuziastingai. Nufilmuotas vaizdo klipas jau pirmą dieną tapo „viral“.

Geltonoji banga su Iki darbuotojais

10. Projektas – „Ateitis – elektronikams. Dalyvis – Projektas „Ateitis – elektronikams“, įgyvendintojas VšĮ „Kaunas IN“.

Integruotos komunikacijos kampanija „Ateitis – elektronikams“, subūrusi TOP5 Kauno elektronikos komponentų gamintojas, KTU bei KTK, skirta padidinti elektronikos inžinerijos profesijos patrauklumą ir paskatinti būsimuosius studentus rinktis elektronikos inžinerijos studijas Kaune.

Ateitis - elektronikams

11. Projektas – „Imunitetas sukčiams. Dalyvis – Bitė Lietuva.

Vis daugiau mūsų gyvenimo persikeliant į internetinę erdvę, paskui mus seka ir nusikaltėliai. Šiandien nuotoliniai sukčiai kėsinasi ne tik į turtą, bet ir į asmeninius duomenis. Kaip neapsigauti?

Imunitetas sukčiams

12. Projektas – „Metų CTO rinkimai. Dalyvis – Bitė Lietuva.

Kiekvienoje šiuolaikinėje organizacijoje CTO vaidmuo – strategiškai svarbus. Šie žmonės prisideda prie naujausių paslaugų technologijų, tokių, kaip ryšio ir IT (IRT) paslaugų vystymo, taip pat dalyvauja priimant svarbiausius verslo plėtros klausimus.

Metų CTO rinkimai

Kuriam projektui atiduodate savo balsą?